Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌های سازمان هواشناسی نشان می‌دهد که موج جدیدی از بارش‌ها از روز جمعه به تدریج در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، جمعه و شنبه در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شدت بارش‌ها روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال و غرب هرمزگان و کرمان و شنبه ۱۸ اردیبهشت در مازندران، گلستان، البرز، تهران، قم، شمال مرکزی، نیمه شرقی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

در عین حال روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت نیز همین شرایط در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق رخ خواهد داد. دوشنبه ۲۰ اردیبهشت نیز در برخی مناطق سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس جنوبی، جنوب شرق، شرق و مرکز کشور افزایش ابر، بارش باران، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود. همچنین سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ما هم در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکز کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس گزارش سازمان هواشناسی، روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ هوای تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هواشناسی بارندگی سازمان هواشناسی پیش بینی می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون بارش باران در شهرستان‌های تایباد و خواف موجب لغزندگی سطح این جاده‌ها شده است.   یوسف بنی اسدی افزود: همچنین امروز بارش باران مسیر گناباد-فردوس، جاده ارتباطی اصلی بین خراسان رضوی و خراسان جنوبی، را تحت تاثیر قرار داده بود، اما از ساعتی قبل بارش در این مسیر متوقف شده است.   وی گفت: براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی این بارش‌ها در روز‌های پایانی هفته شدت می‌گیرد که احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد؛ آیا بارندگی‌ها، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • تداوم بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ماه
  • وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده/ بارش باران در این استان‌ها
  • شدت گرفتن بارش‌ها در مناطق مستعد
  • بارش‌های بهاری تا نیمه اردیبهشت‌ ادامه دارد/ آیا بارش‌های بهار، کم‌بارشی زمستان را جبران می‌کند؟
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • احتمال وقوع سیل بر اثر تشدید بارش‌ها در سه استان کشور 
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد