Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:35:10 GMT

پرچم فلسطین در برخی شهرهای گلستان برافراشته شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۰۸۲

پرچم فلسطین در برخی شهرهای گلستان برافراشته شد

به گزارش خبرنگاران ایرنا، درمراسم‌ روز قدس امسال که به علت شرایط کرونایی به صورت محدود و تنها با برافراشته شدن پرچم فلسطین و نیز آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل برگزار شد، استاندار گلستان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و برخی مدیران کل استان و مسوولان شهرستانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گلستان در حاشیه مراسم روز قدس در گرگان به خبرنگاران گفت که رژیم غاصب و اشغالگر اسراییل طی  ۷۰ سال گذشته، همواره منشاء تنش در جهان اسلام بوده است.

هادی حق‌شناس اظهار داشت: این مساله نشان می‌دهد که نطفه این رژیم پاک نبوده و براساس زور، اشغالگری و نیرنگ تاسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی بزرگان به خصوص معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی این رژیم رو به اضمحلال است.

حق شناس بیان داشت که روز قدس نماد وحدت مسلمین علیه رژیمی است که منشاء اشغالگری می‌باشد.

استاندار گلستان ادامه داد: روز قدس در واقع نماد دفاع از مظلومین و مبارزه با مستکبرین است و ما باید تا زمانی که این رژیم غاصب وجود دارد، فریاد بزنیم و هر روزمان روز قدس باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان  نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه روز قدس، روز جهانی وحدت مسلمین است، گفت: این روز تنها متعلق به فلسطین و قدس شریف نیست، بلکه روز مقابله مستضعفین جهان اسلام با مستکبرین و متجاوزین است.

سردار علی‌جمعه ملک‌شاهکویی اظهار داشت: تا زمانی که این رژیم غاصب وجود دارد، این روز نیز وجود خواهد داشت، اما دنیا بداند که این رژیم در کمتر از ۲۰ سال آینده نابود خواهد شد و تا آن روز انسجام و وحدت وجود خواهد داشت.

همچنین در مراسم روز قدس گرگان که تعدادی از نیروهای بسیجی پرچم‌های ایران و فلسطین را در دست داشتند، حاضرین شعارهای "مرگ بر آمریکا، مرگ‌ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده، مرگ بر ضد ولایت فقیه" سر دادند.

همچنین مراسم روز قدس در گنبدکاووس با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت، فرماندار ویژه، برخی مسوولان این شهرستان درمحل بوستان الغدیر این شهر با برافراشتن پرچم فلسطین و نیز آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا و همچنین سردادن شعارهایی علیه کشورهای استبکاری برگزار شد.

برچسب‌ها گنبدکاووس گرگان گلستان روز جهانی قدس هادی حق شناس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گرگان گلستان گنبدکاووس گرگان گلستان روز جهانی قدس هادی حق شناس اخبار کنکور روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین

دقایقی مانده تا آغاز مراسم محفل امام حسنی‌ها، سکوهای بخش پایینی ورزشگاه آزادی در حال پر شدن از جمعیتی است که پرچم‌های ایران و فلسطین را به دست دارند.

دریافت 936 KB

دیگر خبرها

  • لبیک اردنی‌ها به فراخوان قسام/محاصره سفارت اسراییل برای سومین روز
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در گلستان + فیلم
  • پویش پیمان محمد(ص)؛ میثاقی برای قطع تجارت نفت و غذا با رژیم اسراییل 
  • حضور پرچم غزه در مراسم محفل قرآنی مشت محکمی بر دهان اسراییل است
  • شور و حال محفل امام حسنی‌ها و اهتزاز پرچم ایران و فلسطین
  • اهدای پرچم ایران و فلسطین به مردم در ورودی مراسم محفل
  • فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان