Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@21:54:47 GMT

درخواست نماینده مجلس برای تحریم کالاهای صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۱۱۱

درخواست نماینده مجلس برای تحریم کالاهای صهیونیست‌ها

نماینده گناباد در مجلس با بیان اینکه خرید کالای رژیم صهیونیستی در مسیر مشروعیت‌ بخشیدن به این رژیم است، گفت: صهیونیست‌ها با برندسازی در تولید کالاها به دنبال حساسیت‌زدایی نسبت به خود است.

به گزارش مشرق، محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مصرف کالاهای صهیونیستی در واقع یکی از راه‌های مشروعیت بخشیدن به این رژیم است که باید کشورهای مسلمان نسبت به این مسئله حساس باشند و کالاهای تولید شده توسط این رژیم نامشروع را مصرف نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: ۱۰ دلیل برای زوال زودهنگام رژیم صهیونیستی

وی افزود: از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی با برندسازی و عرضه کالاهای مختلف در کشورهای مسلمان درصدد حساسیت‌زدایی نسبت به این رژیم نامشروع در بین مسلمانان است تا اینگونه القا کند که هرگونه برند خوبی که وجود دارد اسرائیلی است. 

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی توسط همه ملل جهان یک امر ضروری است و همه جهان باید با تحریم کالاهای این رژیم به مقابله با این رژیم نامشروع کمک کنند.

صفایی خاطرنشان کرد: در بسیاری از کشورهای اسلامی،‌ رسانه‌های غربی با پروپاگاندایی که دارند،‌ هر کالای مرغوبی که وجود دارد را اسرائیلی بنامند و عنوان کنند که این کالا تهیه شده توسط رژیم صهیونیستی است. 

وی افزود: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی به دنبال سلطه و سیطره بر کشورها نیست، بلکه به دنبال حساسیت‌زدایی در میان ملل مختلف مسلمان نسبت به خود است و این کار را همانطور که گفتم از طریق برندسازی و تولید کالاها در حوزه اقتصادی سعی دارد انجام دهد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم، رسانه‌های غربی سعی دارند هر کالای مرغوبی را حتی نژاد حیوانی که نژاد برتری هست، متعلق به رژیم صهیونیستی قلمداد کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی مشروعیت گناباد مجلس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد خبر‌ها از عملیات زیرگیری با خودرو در قدس اشغالی و زخمی شدن دو نفر حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سازمان اورژانس رژیم اشغالگر هم زخمی شدن دو نفر را در این عملیات تأیید کرده است. رسانه‌های صهیونیستی همچنین از حضور گسترده نیرو‌های امنیتی و پلیس و ضبط سلاح کارلو در محل حادثه خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پلیس اسرائیل اعلام کرد دو نفر را به اتهام انجام عملیات زیرگیری با خودرو در دو محل نزدیک به هم در قدس اشغالی تحت تعقیب قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این ادعای صهیونیست‌ها در حالی است که برخی منابع محلی اعلام کردند عاملان این عملیات دو نفر بوده و به سلامت محل عملیات را ترک کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این حمله ساعاتی قبل از شروع عید پسح انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • عملیات زیرگیری در قدس اشغالی و زخمی شدن دو صهیونیست