Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:31:21 GMT

امادگی تهران برای مقابله با بارش ها و طوفان های بهاری

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۱۱۵

امادگی تهران برای مقابله با بارش ها و طوفان های بهاری

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به پیش بینی بارش باران های شدید همراه با طوفان و گرد و غبار ظرف روزهای آینده از آمادگی مناطق و نواحی شهر تهران برای مقابله با بارش ها و طوفان های بهاری خبر داد.

اصغر عطایی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آمادگی شهرداری تهران برای بارش های بهاری گفت: باتوجه به بارش های بهاری که از قبل هم پیش بینی شده بود و در روزهای گذشته نیز شاهد بارش های شدید همراه با طوفان و گردوغبار بودیم، آمادگی خوبی در سطح مناطق 22گانه و نواحی 124 گانه ایجاد شده است و در حقیقت بسیج کاملی برای مقابله با حوادث احتمالی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روزهای گذشته به طور کامل مسیل ها و کانالها رصد و پایش شده و پاکسازی های لازم انجام شده است. همچنین تجهیزات مورد نیاز شامل "اره موتوری و بالا بر"  برای بارش های بهاری که بیشتر به صورت لحظه ای است و ممکن است در هر زمان محدوده ای از شهر  را درگیر کند تامین شده تا در صورت شدت باد و سقوط درختان موضوع به سرعت حل و فصل شود.

عطایی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون مشکلی در زمینه آبگرفتگی وجود نداشته است و تنها در چند مورد به صورت جزئی شاهد شکستگی درختان آن هم به صورت شکستگی شاخه ها بودیم که با آمادگی خوبی که وجود دارد به سرعت موضوع حل و فصل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران معاونت خدمات شهری شهرداری تهران بارش باران طوفان بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، بارش باران در شهرکرد باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری در شهرکرد باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری در گناباد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • بارش باران بهاری در شهرکرد
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران