Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:55:29 GMT

«احضار» به آنتن بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۱۶۰

«احضار» به آنتن بازگشت

پخش سریال مناسبتی «احضار» که از شب گذشته از سر گرفته شده است، تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، پخش سریال «احضار»  که به مناسبت شب‌های قدر  از (۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت) موقتا متوقف شده بود، از شب گذشته مجددا آغاز شد و قسمت هجدهم این مجموعه روی آنتن رفت.

در  شب‌های قدر به جای سریال «احضار»، سریال مناسبتی «سرزده» با بازی مرحوم علی انصاریان در شبکه یک سیما بازپخش می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید و با بازی آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزا آقایی، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سریال احضار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور

حسین شیرزاد با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام متعهد به حمایت از جامعه بهره برداران دام و طیور کشور است افزود: سیاست جدید شرکت پشتیبانی امور دام که در بازه زمانی ۶ ماه گذشته پیگیری شده و همچنان با قدرت دنبال می‌شود، حمایت همه جانبه از جامعه دامپروری و مرغداران کشور از طریق فروش نهاده مدت دار، تولید قراردادی با زنجیره‌ها و ایجاد آرامش حداکثری در بازار نهاده‌ها و استفاده از پتانسیل بازار بدهی با مکانیزم تاخیری استمهال است.

وی تصریح کرد: در ۶ ماهه دوم سال گذشته نزدیک به ۹۰۰ هزار تن جو و یک و نیم میلیون تن ذرت بصورت نسیه و مدت دار با چک و سفته و ضمانت نامه بانکی به جامعه هدف بهره بردار عرضه شده و همچنین از عرضه بیش از یک میلیون تن سویا طی سال قبل حدود ۱۰۰ هزار تن بصورت نسیه بوده است.

شیرزاد گفت: در مجموع بیش از ۸۷ درصد فروش‌ها در نهاده جو به شکل نسیه، ۷۵ درصد فروش ذرت و ۱۲ درصد کنجاله سویا نیز بصورت نسیه و مدت دار ۳ تا ۶ ماهه و در برخی استان‌های محروم ۸ ماهه بوده که رکوردی بی سابقه در فروش نهاده‌های کشور با این الگوی حمایتی جدید محسوب می‌شود.

وی افزود: این سیاست‌های حمایتی با قدرت و توان بیشتر در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت تا آسیب‌های گذشته ناشی از افزایش قیمت نهاده‌های دام و طیور، عدم تزریق سرمایه در گردش مکفی به صنعت دام و طیور و کشتار دام مولد و تعطیلی واحد‌های کوچک و متوسط تعدیل و صدمات تا حدودی جبران شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام نتایج این سیاست‌های حمایتی را تاکنون بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور دانست و اظهارداشت: این امر اطمینان خاطر مرغداران و دامداران از وجود وفور و فراوانی نهاده و آرامش بازار طی ۶ ماه گذشته، رشد تولید گوشت سفید، تزریق امید و روحیه مثبت تولید در بین جامعه بهره برداران کشور، دیرکشتاری در دام سبک، تشویق به پرواربندی گوساله پای پروار، تشویق به جوجه ریزی تا ۱۵۲ میلیون قطعه و افزایش وزن مرغ را به دنبال داشته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • بازگشت بسیاری از واحد‌های کوچک و متوسط دام و طیور به چرخه تولید کشور
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تلویزیون این آخر هفته چه فیلم هایی به روی آنتن خواهد برد؟
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما