Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس گزارش خبرنگاران ایرنا از گوشه و کنار کشور، علاوه بر تجمع مردم در برخی میادین شهرها، راهپیمایی‌های موتوری و خودرویی نیز در برخی از نقاط برگزار شده است.

مردم قهرمان ایران در روز قدس امسال حمایت از فلسطین و خشم و انزجار از اسراییل غاصب را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشتند و با ایجاد هشتگ‌هایی چون #القدس اقرب، #قدس شریف_نزدیکیم به زبان های فارسی، عربی و انگلیسی  و همچنین شعار واحد «آزادی قدس نزدیک است»  و # quds_is_closer فریاد نفرت خود را از ظلم و استکبار صهیونیست ها و ایادی آنان بلندتر و رساتر از همیشه به گوش جهانیان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور خودجوش تهرانی‌ها در میادین و اعلام حمایت از مردم فلسطین

مراسم خودجوش روز جهانی قدس با حضور جمعی از مردم انقلابی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میدان فلسطین، انقلاب، فردوسی، امام حسین(ع) پایتخت برگزار شد.

در تجمع خودجوش میدان فلسطین، شرکت‌کنندگان پرچم‌هایی از فلسطین و حزب الله لبنان در دست داشته و با سردادن شعارهای «الموت آمریکا» و «الموت اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در این مراسم، پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده شد و روزشمار نابودی اسرائیل به نمایش گذاشته شد که ۷هزار و ۲ روز تا نابودی اسرائیل باقی مانده است.

همچنین در مراسم خودجوش روز جهانی قدس در میدان فلسطین، سرودهایی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها پخش و گروه سرود «حرا» قطعاتی را اجرا کردند. 

جمعی از مردم نیز به صورت خودجوش راهپیمایی موتوری روز جهانی قدس را در تهران برگزار و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

جمعی از مردم ورامین در حرکتی خودجوش، با تجمع مقابل مسجد جامع تاریخی شهرستان، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

روز جمعه و همزمان با روز جهانی قدس، جمعی از مردم ورامین در حرکتی خودجوش مقابل مسجد جامع تاریخی این شهرستان تجمع کرده و با سردادن شعارهای انقلابی، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمان قدس شریف اعلام کردند

این افراد در حالی که پلاکاردهای با مضامین دفاع از قدس شریف و مردم فلسطین در دست داشتند، با سردادن شعار " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل " خواستار مقابله جهان اسلام با غده سرطانی اسرائیل شدند.

جمعی از جوانان ورامین نیز با در دست گرفتن پرچم فلسطین، لبنان و حزب‌الله لبنان، همنوا با جوانان و کودکان فلسطینی از رژیم کودک کش اسرائیل ابراز انزجار کردند.

پرچم فلسطین در بجنورد مرکز خراسان شمالی به اهتزاز در آمد

همزمان با روز جهانی قدس پرچم فلسطین در میدان مرکزی شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به اهتزاز در آمد.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی  روز جمعه در آیین به اهتزار درآمدن پرچم فلسطین در بجنورد مقاومت را تنها راه پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت : اگرچه برخی از کشورهای منطقه در قبال فلسطین  موضع حمایت گرانه می گیرند، اما هدف آنها از از این حمایت ها ، دستیابی به منافع خودشان است و  این انگیزه منفعت محور هیچ تفاوتی با انگیزه شوم اسراییل ندارد.

اسدالله جعفری افزود: در واقع نظام جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که همیشه حامی ملت مظلوم فلسطین با اتکا بر انگیزه های دینی و اسلامی بوده و هست.

روز قدس، اهتزاز دوباره بیرق حقانیت فلسطین در مشهد

در آخرین آدینه ماه رمضان که به همت رهبر کبیر انقلاب اسلامی روز قدس نامگذاری شده است مردم مشهد بار دیگر بیرق حقانیت و دادخواهی ملت مظلوم فلسطین را به اهتزاز درآوردند تا فریاد استغاثه مردمی که ظلم صهیونیسم جهانی را بر دوش می کشند به گوش انسان‌های آزاده جهان برسانند.

توزیع پوستر، پرچم فلسطین و حزب الله لبنان در مقابل جایگاه نماز جمعه و جانمایی پرچم بزرگ فلسطین در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی، آذین‌بندی خودرو  و نصب پرچم‌های فلسطین و مقاومت اسلامی و تصاویر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج ‌قاسم سلیمانی بر روی خودروها، دعوت از هنرمندان برای خلق آثار هنری از قدس و فلسطین و اهدا به نمایندگان جهاد اسلامی فلسطین، برپایی نمایشگاه "قدس پاره تن اسلام است" در صحن قدس حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از جمله برنامه‌های روز قدس در مشهد است.

اجرای سرود، نصب پرچم بزرگ فلسطین در میدان فلسطین و میدان بیت المقدس مشهد، فضاسازی شهری و برجسته سازی نمادهای قدس شریف، تهیه محتوا و پخش از تلویزیونهای شهری، برپایی نمایشگاه و مسابقه کاریکاتور در عرصه میدان شهدای مشهد و برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای قدس و فلسطین از دیگر برنامه‌های امروز در این شهر است.

حضور جوانان در سر چهارراه‌ها همراه با تراکت منقوش به شعار و دست نوشته در دفاع از فلسطین و اجرای سرودهای متنوع، دعوت از کارشناسان سیاسی و افشای جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در برنامه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی و ویژه برنامه افطار و سحر، فضاآرایی اماکن متبرکه رضوی و پوشش تصویری نمایشگرها، برگزاری شب شعر بین‌المللی قدس، برپایی ۲ نگارخانه‌ قدس در حرم مطهر رضوی، برپایی همایش بین‌المللی قدس، برگزاری ویژه برنامه قرآنی، تولید شعر و سرود به چند زبان با موضوع قدس و فعالیت مناسبتی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های روز قدس در مشهد است.

اهتزاز پرچم فلسطین همزمان با روز جهانی قدس در اهواز

پرچم فلسطین همزمان با سایر نقاط کشور و کشورهای اسلامی روز جمعه به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در اهواز به اهتزاز درآمد.

آیین اهتزاز پرچم فلسطین همزمان با سراسر کشور و دیگر کشورهای اسلامی در اخرین جمعه ماه رمضان و با مناسبت روز جهانی قدس در حمایت از مردم فلسطین با حضور جمعی از مس,ولان استان و جامعه روحانیت در اهواز برگزار شد.

هرسال در روز جهانی قدس راهپیمایی باشکوهی در سراسر جهان و ایران اسلامی برگزار می‌شود اما امسال با توجه به خطر ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، این راهپیمایی امسال برگزار نشد.

در حاشیه این آیین عبدالجمال مقدم قهرمان خوزستانی، با حرکت‌ نمایشی باتوپ ، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرد.

جمعی از مسوولان خوزستان نیز در حاشیه این آیین با حضور در گلزار شهدای گمنام اهواز نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی در میدان شهید مطهری کرمان

مراسم آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و برافراشتن پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در میدان شهید مطهری کرمان برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم گفت: روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در رابطه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

یدالله موحد افزود: تعیین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: پرچم عدالت طلبی و آزادی خواهی که اینک در دستان مردم وفادار و پرتلاش ایران اسلامی افراشته شده با مجاهدت‌های جوانان این سرزمین در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری به سراسر دنیای اسلام گسترش پیدا کرده و در آستانه نفوذ بر ذهن و قلب هر انسان پاک سرشت و آرمان گرایی قرار گرفته است.

برافراشتن پرچم فلسطین در خرم آباد

آیین برافراشتن پرچم فلسطین و آتش زدن پرچم آمریکا و اسراییل همزمان با سراسر کشور در میدان ۲۲ بهمن خرم آباد برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس متعلق به مردم مظلوم فلسطین و تمام آزادی‌خواهان جهان است.

حجت الاسلام " مهدی قدرتی" با بیان اینکه حق مردم فلسطین باید به خودشان برگردانده شود اظهار داشت: اسرائیل غاصب نباید وجود داشته باشد و البته می دانند رژیم صهیونیستی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی محو خواهد شد.

وی ادامه داد: اسراییلی ها بین شیلی و آرژانتین یک منطقه وسیع خریداری کردند و سفرهای گردشگری به آنجا دارند که این موضوع بیانگر این است خودشان نیز این پیش بینی رهبر معظم انقلاب را قبول دارند.

برچسب‌ها رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس بیت المقدس رژیم صهیونیستی روز جهانی قدس بیت المقدس اخبار کنکور همزمان با روز جهانی قدس مردم مظلوم فلسطین روز جهانی قدس رژیم صهیونیستی پرچم فلسطین میدان فلسطین جمعی از مردم مردم فلسطین برگزار شد قدس شریف روز جمعه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

انجمن علمای یمن با تاکید بر اهمیت تحریم شرکت‌های آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی این رژیم، از امت اسلامی خواستند برای حمایت از ملت و آرمان فلسطین بسیج شده و برای رساندن آب و غذا و امکانات به مردم غزه اقدام جدی کنند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات شنیع اشغالگران صهیونیست علیه مردم فلسطین، خواستار بسیج عمومی و حمایت از غزه و آرمان فلسطین در تمامی سطوح رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و نظامی شد.

انجمن علمای یمن طی کنفرانسی که در صنعا برای حمایت از غزه برگزار شده بود امت اسلامی را به بسیج عمومی و اقدام برای بسیج مردمی، بسیج نخبگان علمی و فکری و سیاسی و رسانه‌ای جهت حمایت از غزه دعوت کرد. 

علمای یمن در این کنفرانس که تحت عنوان «ندایی به علمای امت اسلامی برای انجام وظیفه خود در نبرد طوفان الاقصی و فتح موعود» برگزار شده بود تاکید کردند که حمایت از غزه و آرمان فلسطین یک تکلیف بزرگ بر گردن همه امت اسلامی در همه سطوح است.

در بیانیه‌ای که انجمن علمای یمن صادر کردند، به اهمیت تحریم اقتصادی کالاها و شرکت‌های اسرائیلی و آمریکایی و همه شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید شده که هرگونه هماهنگی سیاسی و اقتصادی و امنیتی با رژیم اشغالگر باید قطع شود.

صنعا: تا زمانی که جنایات اسرائیل ادامه دارد عملیات‌های یمن متوقف نمی‌شود

علمای یمن از رژیم‌های سازشکار خواستند تا در ماه مبارک رمضان از جنایت عادی‌سازی با اشغالگران عقب‌نشینی و توبه کنند.

در این بیانیه آمده است که مردم در کشورهای عربی و اسلامی باید به رهبری علما برای شکستن محاصره غزه و بازکردن گذرگاه‌ها جهت رساندن غذا و دارو و آب به مردم غزه حرکت کنند و حاکمان خود را برای انجام این کار تحت فشار قرار دهند.

آنها همچنین مجدداً خواستار تجمع جدی و صمیمانه امت اسلامی حول محورهای جهاد و مقاومت و حمایت از مواضع مقاومت در برابر استکبار آمریکا و غرب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • اجتماع خودجوش مردم ولایتمدار اسفراین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 
  • ماندگاری آرمان فلسطین با نامگذاری روز جهانی قدس
  • افسر آمریکایی: اسرائیل در هرجنگی با حزب‌الله بازنده است
  • فلسطین مسئله اول جهان اسلام است
  • موضوع اول جهان اسلام، فلسطین است
  • درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع خودجوش دانشجویان و مردم اصفهان در حمایت از مردم مظلوم غزه + فیلم