Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت روز جهانی قدس بر موضع ثابت این جنبش در حمایت از مردم فلسطین تأکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه خبری المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز جهانی قدس گفت: تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس نشان می‌دهد که قدس مسئولیت و بخشی از تعهدات ایمانی مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خواهان حضور فعال در مناسبت روز جهانی قدس هستیم. ما بر موضع ثابت خود در حمایت از مردم فلسطین و آزادگان و محور مقاومت برای پاکسازی این امت و آزادی مقدسات تأکید می‌کنیم.
وی گفت: مردم امت عربی باید به مسئولیت خود درباره مسئله فلسطین عمل کنند چراکه رژیم صهیونیستی خطری علیه امت و ملت‌هاست. ما به عنوان یک امت اسلامی در مقابل خدا مسئولیت دینی برای حمایت از مردم فلسطین و مقابله با تهدید دشمن داریم.
وی گفت: در مقابل تحرک غرب و رسیدن یهودیان به فلسطین تحرک جدی از سوی امت اسلامی صورت نگرفت. بعد از شکست رسمی اعراب در اتخاذ اقدام جدی، تحولاتی مثبت در روند مسئله فلسطین رخ داد که به تجربه مردمی مثل حزب‌الله در لبنان و پیروزی‌های آن بازمی‌گردد. تجربه نوار غزه و موفقیت‌های پی در پی از عوامل موثر در روند مسئله فلسطین است. تحرک رسمی از سوی جهان عربی برای حمایت از تجربه غزه و حزب‌الله صورت نگرفت. باید برای مقابله با دشمن به اصلاح وضعیت داخلی خود بپردازیم. ادامه خطر اسرائیل بر مسئولیت ما می‌افزاید. این مسئولیت تنها به داخل فلسطین یا اطراف آن محدود نمی‌شود بلکه به تمام امت مربوط می‌شود. دشمن اسرائیلی صرفا یک دشمن مثل بقیه دشمنان نیست بلکه بدترین دشمنی را با ما به عنوان یک امت مسلمان دارد. با این حال آن‌ها سعی می‌کنند تصویر خوبی از خود نشان دهند. برخی از نظام‌ها دیدگاه خود را بر پایه این تصویر ساختند و بر پایه آن حتی به نام دین به عادی سازی روابط پرداختند. هدف از ارائه چنین تصویری از صهیونیست‌ها منحرف کردن نگاه‌ها از دشمنی آن‌هاست. جنگ دشمن صهیونیستی با ما جنگی فراگیر است و استراتژی که در پیش گرفته گرفتن تمام قدرت معنوی و مادی ما و سیطره کامل بر ماست تا ما را به ابزار دست خود تبدیل کند و تمام امکاناتمان را در دست بگیرد.
الحوثی گفت: صهیونیست‌ها به صورت جدی برای ممانعت از دستیابی امت ما به توانایی‌های نظامی تلاش می‌کنند و این را در برخوردشان با ایران، توانایی‌های مردم یمن، حزب‌الله لبنان و مبارزان فلسطینی می‌بینیم. صهیونیست‌ها بر تمام توطئه‌ها و کارنامه جنایتکارانه خود و هدف قرار دادن مستمر امت اسلامی عنوان صلح را می‌گذارند؛ صلحی که صهیونیست‌ها ارائه می‌کنند صرفا تسلیم شدن در برابر آن‌ها و توطئه‌ها و برنامه‌هایشان است.
الحوثی گفت: با وجود اقدامات دشمن اسرائیلی ما شاهد سه مسئله حتمی خواهیم بود: شکست و سقوط این دشمن، خسارت و شکست حامیانش و غلبه بندگانی که بر خداوند توکل دارند بر این دشمن. ما باید برای تقویت جبهه داخلی و فعال کردن سلاح تحریم کالاهای آمریکا و اسرائیل تلاش کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحریم آمریکا صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دمشق، این شخصیت‌ها به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق آمدند تا عملیات تنبیهی وعده صادق را تبریک بگویند و بر ادامه هم پیمانی خود با ایران در مسیر نبرد با اشغالگران صهیونیستی تاکید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شرکت کنندگان با اشاره به اینکه عملیات تنبیهی ایران عقبه رژیم صهیونیستی را آسیب پذیر کرد، تاکید کردندکه در سایه این عملیات وعده صادق موازنه قدرت راهبردی در جهان به نفع محور مقاومت تغییر پیدا کرده است.

عبد الکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین درباره این دیدار گفت: آمدیم تا اعلام کنیم جمهوری اسلامی ایران در یک سنگر ایستاده ایم، این مسیر را ادامه می‌دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

خانم رائده احمد از فعالان فلسطینی نیز گفت: وقتی که اخبار عملیات موشکی و پهپادی ایران را از رسانه‌ها شنیدیم، شادی کردم و گفتم که فلسطین از دست نرفته است، فلسطین با وجود هم پیمانانی مانند ایران اسلامی حتما آزاد خواهد شد، به دولت‌های سازشکار عرب می‌گویم، عزت و اقتدار را از ایرانیان بیاموزید.

شرکت کنندگان در این نشست خاطرنشان کردند: عملیات وعده صادق ابهت گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست داد و با سیلی مقتدرانه ایران، هیمنه دروغین اسرائیل فرو ریخت.

اسماعیل سنداوی نماینده جهان اسلامی فلسطین در سوریه در این خصوص می‌گوید: موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمترین پایگاه رژیم صهیونیستی یعنی نفتالیم را هدف قراردادند، بنابرین صهیونیست‌ها می‌دانند که جای امنی در سرزمین‌های اشغالی ندارند و باید هرچه زودتر سرزمین ما را ترک کنند.

همچنین در این دیدار شرکت کنندگان وحدت میادین محور مقاومت را یادآور شدند و به دشمن صهیونیستی هشدار دادند، در صورت ادامه کشتار مردم بی گناه غزه، با عملیات زلزله آسای رزمندگان مقاومت مواجه خواهند شد.

حسین اکبری سفیر کشورمان نیز در این دیدار گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ توان نظامی برخوردار نیست، ارتشش شکست خورده و به لحاظ سیاسی از درون در حال فروپاشی است، در جامعه جهانی تنفر گسترده‌ای علیه آن وجود دارد، این رژیم می‌داند که راهی در برابر نمانده جز اینکه به اراده محافل بین المللی تسلیم شود.

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه