Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء ، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس و ادای احترام به روح بلند امام خمینی(ره) بنیان‌گذار این مناسبت تاریخ‌ساز، اعلام کرد: ایمان‌ ما به وعده خداوند و یاری او متزلزل نشده است و آن را از هر روز دیگری به خود نزدیک‌تر می‌بینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه نُجَباء ضمن تأکید بر شکست محاسبات حامیان رژیم اسرائیل در میادین نبرد که تکاپوی آنان برای مذاکره با محور مقاومت را در پی داشته، آمده است: این‌ روزها برای اولین‌بار رژیم‌صهیونیستی را در طول تاریخ خود در موضع دفاعی می‌بینیم که ناشی از شکست‌های پی‌درپی مقابل نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین اشغالی است.

این جنبش در ادامه خاطرنشان ساخت: ما به‌عنوان عضوی از مقاومت اسلامی در عراق، روزی نبوده که در اعتقاد به حقانیت آرمان قدس و فلسطین تردید پیدا کنیم و به‌رغم تمام تلاش‌های ناکام مزدوران صهیونیسم از جمله داعش و گروه‌های تکفیری، همچنان سلاح‌مان را با هدف تحقق آزادی مسجدالاقصی نشانه گرفته‌ایم؛ کما اینکه از عزم ما در رویارویی با آمریکای اشغالگر که خواهان دور کردن درگیری از دست‌نشانده و متحدش رژیم غاصب صهیونیستی است، کاسته نشده است.

مقاومت اسلامی نُجَباء رژیم‌های عربی سازشکار را خائنانی کوتوله و ترسو توصیف کرد و با اشاره به نفرت امت اسلامی از رژیم اسرائیل، افزود: وعده زوال رژیم غاصب، وعده‌ای الهی در کتابی است که باطل در آن جای ندارد و هرکس این وعده را منکر شود، همانند کسی است که به بخشی از این کتاب ایمان داشته و به بخش دیگر آن کافر است.

جنبش نُجَباء در پایان بیانیه خود، سردار سلیمانی را شهید قدس نامید و با درود به مجاهدان حاضر در مرزهای فلسطین و شهدای آزادسازی قدس شریف، ابراز اطمینان کرد که نسل حاضر به خواست خداوند در آتیه‌ای نزدیک شاهد تحقق وعده پیروزی خواهد بود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 روز قدس قدس اشغالی جنبش نجباء سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل

مقاومت اسلامی در لبنان از هدف قرار دادن مقر تیپ گولانی و مقر یگان اغوز «۶۲۱» در پادگان «شراگا» در شمال شهر اشغالی عکا خبر داد.

به گزارش ایسنا، طبق بیانیه حزب‌الله لبنان این حمله یک حمله هوایی ترکیبی با پهپاد‌های تهاجمی و انتحاری بود که مقر‌های مذکور را هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد این حمله در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و «ترور یکی از برادران مجاهد» آن انجام شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار غزه از آمادگی مقاومت لبنان برای درهم کوبیدن دشمن صهیونیستی خبر داد.

پیشتر رسانه‌های عبری گزارش دادند دود‌های متصاعد شده از شمال حیفا بعد از شنیده شدن صدای آژیر هشدار مشاهده شد.

طبق این گزارش‌ها، حزب‌الله لبنان به سمت هدفی مستقیم در نزدیکی حیفا شلیک کرده است.

پیش از این خبرنگار المیادین در این باره گزارش داد هدف نظامی در یکی از شهرک‌های ساحل اراضی اشغالی هدف مستقیم پهپاد‌های هجومی قرار گرفت.

خبرنگار المیادین افزود: هدف نظامی در عمق ساحل اسرائیل با پهپاد‌هایی که از جنوب لبنان شلیک شدند هدف قرار گرفت.

به گفته این خبرنگار، این حمله به واسطه اسکادرانی از پهپاد‌های شلیک شده از لبنان به سمت شهرک‌های الجلیل انجام شد که منجر به فعال شدن سامانه‌های پدافندی اسرائیل شد.

همچنین خبرنگار نظامی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۲۰۰ هزار صهیونیست در پی شلیک سه پهپاد بر فراز نهاریا و عکا به پناهگاه‌ها رفتند.

به گفته این خبرنگار، در عید پسح سال گذشته میلادی نیز موجی از موشک‌ها به شلومی شلیک شد و امروز نیز در همین روز تعدادی پهپاد شلیک شدند. وضعیت امنیتی شمال اراضی اشغالی از زمان بد شده و امروز بدتر شده است.

از امروز عید پسح یهودیان به مدت یک هفته آغاز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • جزئیات جدید و هیجان‌انگیز از عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل | تصاویری از اولین لحظات پیش از شلیک موشک‌ها | تسلیحات استفاده شده در عملیات را ببینید
  • عملیات‌ های جدید حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات‌های جدید حزب الله علیه رژیم صهیونیستی
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است