Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:40:13 GMT

سوسک، عامل تعطیلی یک رستوران در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۲۹۷

سوسک، عامل تعطیلی یک رستوران در همدان

«داریوش جودکی» روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر وجود سوسک در غذای عرضه شده یکی از رستوران های شهر، این محل را در گشتی مشترک با مرکز بهداشت مورد بازرسی قرار دادیم. 

وی گفت: وضعیت بهداشتی آشپزخانه این رستوران نامناسب بود و  تعداد زیادی سوسک در این محیط مشاهده شد و با توجه به تهدید این واحد غیر بهداشتی برای سلامت جامعه دستور پلمب آن را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی از تشکیل پرونده تخلف برای صاحب این واحد صنفی خبر داد و  گفت: این رستوران تا اطلاع ثانوی تعطیل و حق خدمات رسانی به مردم را ندارد.

به گفته او به دلیل حساسیت موضوع و تهدید سلامت مردم، پرونده جداگانه ای نیز برای این واحد تشکیل و به محاکم عمومی ارسال شد.

جودکی با قدردانی از مردم همدان برای ارسال گزارشات و همکاری با تعزیرات حکومتی تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ و یا تلفن گویای ۱۲۴ و

سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت و همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir به بازرسان اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود. 

برچسب‌ها همدان اصناف صنعت غذایی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان اصناف صنعت غذایی همدان اصناف صنعت غذایی سازمان تعزیرات حکومتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت استان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی و تقلب در ساخت یک دست مبل به لحاظ کیفیت و کمیت منطبق با کالای نشان داده شده، به پرونده واحد صنفی مبل فروشی متخلف در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او گفت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و متهم علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه توزیع و یا هر گونه تخلف اقتصادی واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat ۱۳۵ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز از پرواز آمریکا جا ماندند
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • قاچاقچی کود شیمیایی در بهار نقره داغ شد
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در بهار