Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@17:55:10 GMT

استقرار ۲۵۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۴۷۴۶

استقرار ۲۵۰ راهدار در محورهای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، با توجه به اخطاریه‌های هواشناسی و ورود سامانه بارشی به خراسان شمالی از روز جمعه تا یک‌شنبه بالغ‌بر ۲۵۰ راهدار استان در محورهای استان در قالب گشت‌های راهداری و ترابری مستقر هستند.

امین بهزاد نیا، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، نیز در این مورد اظهار کرد: توصیه می‌شود که افراد قبل از انجام سفر از شرایط جوی جاده‌های استان از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مطلع شوند و در مسیر رودخانه‌ها تجمعی  نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین به رانندگان محترم توصیه می‌شود با توجه به بارش و لغزندگی راه‌ها با رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

گفتنی است که این بارش‌ طبق اعلام سازمان هواشناسی تا پایان روز یک‌شنبه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی سامانه بارشی هواشناسی راهها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان

شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: درپی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و وقوع سیلاب، ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در قالب۷۲ گروه برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در محور‌های موصلاتی هرمزگان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام شدت بارندگی در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از رفت و آمد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

شرفی گفت: شهروندان قبل از تردد در محور‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • هشدار سطح قرمز هواشناسی بوشهر برای بارش باران
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن 70 روستا
  • راه‌های ارتباطی بیش از ۷۰ روستای خراسان جنوبی سیلابی شد
  • یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند