Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره انتشار خبری مبنی بر مذاکره با برانکو ایوانکوویچ، بیانه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته، یکی از رسانه‌ها از مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت ایران بعد از انتخابی جام جهانی در بحرین خبر داده بود که واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت. در همین رابطه، روابط عمومی فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای با “ادبیاتی خاص” نوشت: 

«لطفا پیشگوی دروغین نباشیم

انتشار چنین اخبار دروغی بدون تردید در این مقطع زمانی فقط به آرامش تیم ملی ضربه می‌زند و فضای فوتبال کشور را ملتهب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیست و هفت روز دیگر مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی در انتخابی جام جهانی شروع ‌می‌شود. تمامی ارکان مدیریتی فدراسیون فوتبال حمایت تمام قد از کادر فنی، بازیکنان و تیم ملی را در دستور کار خود قرار داده‌اند تا ایران با قدرت در بازی‌ها شرکت کرده و این پیچ تاریخی را رد کند.

در این شرایط حساس اما، خبری مضحک و بی پایه اساس در یک روزنامه منتشر شده و سپس بازتابی گسترده در فضای مجازی با این مضمون منتشر می‌کند:

مذاکره با برانکو برای هدایت تیم‌ملی

فدراسیون فوتبال با قاطعیت اعلام می‌کند تا به این لحظه، به تنها چیزی که به آن فکر نشده تغییر در کادر فنی تیم ملی بوده و خبر منتشر شده کاملا دروغ و بی پایه و اساس است.

انتشار چنین اخبار دروغی بدون تردید در این مقطع زمانی فقط به آرامش تیم ملی ضربه می‌زند و فضای فوتبال کشور را ملتهب می‌کند.

سیاست مدیریت جدید فدراسیون فوتبال سرکوب و تهدید «مداوم» رسانه‌ها برای شکایت و پیگیری حقوقی در مراجع قضایی بعد از انتشار هر خبری نیست.

اما امیدواریم افرادی که با چنین اخبار کذب و دروغی به فوتبال ملی کشور در این برهه حساس در حال ضربه زدن هستند از جامعه فوتبال ملی حداقل یک عذرخواهی ساده داشته باشند.

دلیلش هم ساده است؛ برخلاف خبری که منتشر شده، «هیچ وقت» قرار نیست آقای برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی ایران شوند.

لطفا پیشگوی دروغین نباشیم. به خاطر فوتبال ایران.»

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ تيم ملي فوتبال ايران فدراسيون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا پس از پیروزی مقابل صنعت نفت در آبادان به نشست خبری رفت اما خبرنگاران اعلام کردند به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشده بود، کنفرانس او را تحریم می‌کنند و از سرمربی پرسپولیس سوالی ندارند و اجازه صحبت به او را ندادند.

پس از این اتفاق اوسمار در شرایطی که همان‌جا نیز در جو متشنج سالن کنفرانس آبادان عذرخواهی کرده بود، با انتشار یک استوری بار دیگر از اصحاب رسانه عذرخواهی کرد.

اوسمار در استوری اینستاگرامش نوشت:"می‌خواستم از دوستان رسانه بابت شرکت نکردن در کنفرانس خبری قبل از بازی عذرخواهی کنم. همه می‌دانند که من هیچ وقت از وظیفه خودم به عنوان سرمربی و حضور در نشست‌های خبری کوتاهی نکردم اما این بار و با توجه به دیر رسیدن ما به آبادان، به دلیل حضور در جلسه فنی با همکاران نتوانستم به کنفرانس خبری برسم."

او ادامه داد:"یک بار دیگر می‌خواهم اظهار کنم تمامی وظایف خود به عنوان سرمربی را انجام میدهم و امیدوارم که حضورم به عنوان مربی برای پیشرفت فوتبال ایران موثر باشد."

دیگر خبرها

  • سرمربی صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • واکنش اوسمار به تحریم کنفرانسش در آبادان
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!