Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ بازیکن تیم های ایرانی در لیست نامزدهای بهترین مهاجمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیابا اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به معرفی بهترین مهاجمان غرب آسیا پرداخت.

شیخ دیاباته مهاجم استقلال، شهریارمغانلو مهاجم پرسپولیس و محمد عباس زاده بازیکن تراکتور در لیست نامزدهای کسب عنوان جایزه بهترین مهاجم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا بهترین مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با هفتم فروردین زادروز پوران درخشنده کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران سه جایزه شامل جایزه بهترین فیلم از جشنواره فیلم باکو برای فیلم «بچه‌های ابدی»، جایزه بانوی طلایی (به عنوان نخستین بانوی کارگردان و فیلمساز ایران)، سردیس و تمبر اختصاصی از جشنواره رمز موفقیت توسط این هنرمند به موزه سینما اهدا شد.

لوح زرین بهترین فیلم از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از ششمین جشنواره فیلم فجر برای «پرنده کوچک خوشبختی»، سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای «هیس… دخترها فریاد نمی‌زنند» از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، پروانه زرین بهترین کارگردانی فیلم بلند از بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هفت تندیس پروانه زرین از جشنواره فیلم کودک و نوجوان برای «بچه‌های ابدی»، دیپلم افتخار از اولین دوره جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا برای «رابطه»، دیپلم افتخار از سومین جشنواره فیلم زنان از آرژانتین برای «پرنده کوچک خوشبختی» و «زمان از دست رفته»، برنده مشعل طلایی از دومین جشنواره فیلم غیرمتعهدها در کره شمالی برای «پرنده کوچک خوشبختی»، تندیس ابوریحان در دومین آیین سپاس از تهیه‌کنندگان برتر سینمای ایران، برنده جایزه جشنواره گلوبال هندوستان به پاس تلاش‌های صادقانه در طی سال‌های مداوم کار در حوزه سینما و در ارتباط با مردم از جمله جوایز و افتخارات دیگری است که این هنرمند به دست آورده است.

پوران درخشنده ساخت فیلم‌هایی همچون زیر سقف دودی، هیس دخترها فریاد نمی‌زنند، پرنده کوچک خوشبختی، بچه‌های ابدی، خواب‌های دنباله دار، رویای خیس، شمعی در باد، رابطه را در کارنامه هنری خود دارد.

کد خبر 6062714 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کسب رتبه اول مدیریت تصادفات توسط خراسان جنوبی
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد