Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «الغ بیک  معروف اف» نخست وزیر قرقیزستان با «ها-ته-یاک» سفیر کره جنوبی در «بیشکک» دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نخست وزیر قرقیزستان گفت: بیشکک همچنان به تلاش خود برای گسترش و توسعه همکاری در طیف وسیع  بین دو کشور ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: ما علاقه مند به افزایش گردش تجاری بین دو کشور هستیم و از حضور شرکتهای کره ای در قرقیزستان استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروف اف ادامه داد: این نکته حائز اهمیت است که جمهوری قرقیزستان از کمک های بشردوستانه به خصوص در زمینه پزشکی در دوران شیوع کرونا قدردانی کرده و این موضوع گواه روشنی از دوستی صادقانه بین مردم کشورهای ما است.

وی با تشکر از طرف کره ای برای حمایت مداوم از جمهوری قرقیزستان در اصلاحات دموکراتیک، ابراز امیدواری کرد که همکاری پربار بیشتر در برگزاری انتخابات شفاف با استفاده از فن آوری های مدرن خواهد بود.

سفیر کره جنوبی نیز به نوبه خود یادآور شد که قرقیزستان یک شریک ویژه برای این کشور است.

وی بر علاقه طرف کره ای به توسعه بیشتر همکاری با جمهوری قرقیزستان، ایجاد سرمایه گذاری های مشترک، به ویژه مراکز تدارکات، شرکت های تولیدی و همچنین افتتاح سازمان ها در بخش های بانکی و گردشگری تأکید کرد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: قرقیزستان کره توسعه گسترش معروف اف تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، 5 سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود