Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@16:51:01 GMT

بازگشت خالقی فر به تمرینات صنعت نفت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۶۱۳۴

بازگشت خالقی فر به تمرینات صنعت نفت

هافبک نفت بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات گروهی این تیم بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، رضا خالقی فر که در این فصل توانسته در نقش گلزن در جمع صنعت نفت آبادان ظاهر شود، طی چند دیدار اخیر به دلیل مصدومیت از غایبان سرشناس طلایی‌پوشان محسوب می‌شد.

 

خالقی فر بعد از چهار هفته دوری از ترکیب صنعت نفت آبادان اکنون به تمرینات گروهی بازگشته و در صورتی که کادرفنی صلاح بداند قادر خواهد بود در جدال مقابل آلومینیوم در اراک این تیم را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هافبک سابق پرسپولیس در این فصل چهار گل برای نفت به ثمر رسانده و بازگشت او می‌تواند یک خبر خوب برای هواداران این تیم محسوب شود که انتظار دارند در این بازی سخت خانگی برابر شاگردان علیرضا منصوریان، با امتیاز از زمین خارج شوند.

صنعت نفت آبادان رضا خالقی فر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان رضا خالقی فر خالقی فر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد حسین نژاد هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات