Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دسته ۷۲ کیلوگرم کشورمان به مدال نقره رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری در تایلند دست یافت.

خبرگزاری میزان - در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری در تایلند، نادر مرادی نماینده دسته ۷۲ کیلوگرم مردان کشومان امروز به رقابت با حریفانی از تایلند (دو ورزشکار)، بنین، قزاقستان و مالزی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی در تلاش اول خود وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی را مهار کرد، اما در تلاش دوم در مهار وزنه ۲۱۱ کیلوگرمی ناکام ماند. ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری کشورمان در تلاش سوم هم موفق به مهار وزنه ۲۱۲ کیلوگرمی نشد تا با رکورد ۲۰۴ کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی برسد و صاحب مدال نقره شود.

در این رقابت «بونی بونیائو گاستین» از مالزی با رکورد ۲۲۶ کیلوگرم قهرمان شد و «الکساندر داسکوف» از قزاقستان با ۱۴۰ کیلوگرم در رده سوم ایستاد و به مدال برنز رسید. ضمن اینکه نماینده مالزی با انتخاب وزنه ۲۲۹.۵ کیلوگرمی به رکورد دنیا حمله کرد، اما موفق به مهار آن نشد.

بیشتر بخوانید: جام جهانی پاراوزنه‌برداری| امیر جعفری به مدال طلا رسید

انتهای پیام/

برچسب ها: نادر مرادی پاراوزنه برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاراوزنه برداری نادر مرادی پاراوزنه برداری جام جهانی پاراوزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند

قرعه‌کشی رقابت‌های جام‌جهانی ووشو برگزار شد و نمایندگان کشورمان در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکار‌ها صبح امروز (سه‌شنبه - ۴ اردیبهشت ماه) در شهر جیانگ‌یئن کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف دوی مهارابام از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند.

سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم به مصاف ژی‌چین لی از چین می‌رود. در وزن ۷۵- کیلوگرم نیز شهربانو منصوریان به مصاف رانی موندال از بنگلادش می‌رود و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم، محسن محمدسیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان سعد بوجکا از مراکش پیکار می‌کند و در صورت برتری به مصاف نماینده ترکیه خواهد رفت.

علی خورشیدی در وزن ۸۰- با المهدی سعیدی از مراکش دیدار می‌کند و در صورت پیروزی به مصاف برنده رقابت نپال و سنگال خواهد رفت. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با قاسم رابی از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم، سید معین تقوی با یحیی عمر از اردن پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • کولاک نماینده کشتی ایران در بیشکک | سهمیه المپیک کشتی فرنگی کامل شد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس