Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هزاران شهروند اردنی امروز جمعه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه «شیخ جراح» واقع در قدس اشغالی راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، اردنی های شرکت کننده در راهپیمایی مذکور با سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا، خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان منطقه شیخ جراح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین از دولت اردن خواستند تا تدابیر لازم جهت حمایت از حقوق فلسطینیان در منطقه شیخ جراح را اتخاذ کند. پیش از این نیز ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در سخنانی، ضمن محکومیت جنایات صهیونیستها در شیخ جراح گفته بود: بدیهی است که منازل واقع در منطقه شیخ جراح متعلق به فلسطینیان است و نه شهرک نشینان.

مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.

اتفاقات و تحولات شیخ جراح زمانی آغاز شد که دادگاه رژیم صهیونیستی در اقدامی عجیب و ضد حقوق بشری و البته دردناک، برگه‌ها و اسنادی را در اختیار شهرک‌نشینان این رژیم قرار داد که در آنها منازل فلسطینیان در منطقه شیخ جراح به نام شهرک‌نشینان ثبت شده بود.

کد خبر 5206365 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: اردن فلسطین رژیم صهیونیستی الشیخ جراح ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین عراق ایران افغانستان روسیه عربستان سعودی آنتونی بلینکن ترکیه سوریه روز قدس لبنان انگلیس رژیم صهیونیستی منطقه شیخ جراح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • یورش صهیونیست‌ها به خانه‌های فلسطینیان در کرانه باختری