Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۱:۱۵ فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی میزبان آلومینیوم اراک است.

سیروس پورموسوی برای این مسابقه رحیم زهیوی را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در اختیار ندارد. هرچند این بازیکن با وجود آسیب دیدگی در بازی با خیبر خرم آباد نیاز به عمل جراحی ندارد اما برای بازگشت به تمرینات صنعت نفت باید ۳ تا ۴ هفته فیزیوتراپی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ساکی هم دیگر بازیکن آبادانی ها است که دچار مصدومیت جزئی شده و احتمال دارد کادرفنی نتواند از وی در بازی با آلومینیوم استفاده کند.

البته رضا خالقی فر پس از رفع مصدومیتی که سبب غیبت او در بازی مقابل گل‌گهر و خیبر خرم‌آباد شد در روزهای اخیر در تمرینات نفت شرکت کرده و با نظر کادرفنی در فهرست این تیم برای بازی با شاگردان علیرضا منصوریان قرار می گیرد. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد

آب اردیبهشت ، خیابان داوودی و بلوار یادمانها در این شهرستان قطع شد.

محمد عبادیان راد مدیر روابط عمومی آبفای خرمشهر علت این قطعی آب را تعمیر شکستگی آنی خط انتقال ، آب شرب اعلام کرد و گفت : ساعت ۱۷ پایان این قطعی آب خواهد بود.

به گفته او پرسنل عملیاتی آبفای خرمشهر تلاش خواهند کرد تا ساعت قطعی و افت فشار  آب را به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • بنزما و طلسم بزرگان: کریم را چه می‌شود!‏
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!