Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه روز دوم از مسابقات جام جهانی پاراوزنه‌برداری تایلند، روح‌الله رستمی ملی‌پوش دسته ۸۰ کیلوگرم کشورمان به روی تخته رفت.

خبرگزاری میزان - در ادامه روز دوم از مسابقات جام جهانی پاراوزنه‌برداری تایلند، روح‌الله رستمی، نماینده دسته ۸۰ کیلوگرم کشورمان امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه، به روی تخته رفت و با مهار وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی توانست دومین مدال طلای ایران را بدست آورد و رکورد جهان را یک کیلو گرم ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی، در اولین حرکت وزنه ۲۱۷ کیلویی را بالای سر برد. وی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۲۳۱ کیلوگرمی شد و در نهایت در سومین حرکت خود توانست وزنه ۲۴۱ کیلوگرمی را مهار کند و با این وزنه رکورد جهان را به نام کشورمان ثبت کند.

در این دسته نمایندگانی از گرجستان و تایلند به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه مسابقات فردا، سید حامد صلحی‌پور، سامان رضی و منصور پور میرزایی نمایندگان کشورمان در دسته ۹۷، ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است رقابت‌های جام‌جهانی ٢٠٢١ وزنه برداری، با حضور ۶۰ ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان از ۹ کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: جام جهانی پاراوزنه‌برداری| نادر مرادی به مدال نقره بسنده کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: روح‌الله رستمی پاراوزنه برداری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاراوزنه برداری روح الله رستمی پاراوزنه برداری جام جهانی پاراوزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک

رکورد ۵۱ ساله فرمول یک با قرارداد جدید در تیم انگلیسی استون مارتین خواهد شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق قرارداد جدید با استون مارتین، فرناندو آلونسو حداقل تا سال 2026 به رقابت در فرمول یک ادامه خواهد داد؛ بنابراین، این راننده اسپانیایی می‌تواند نخستین راننده 45 ساله‌ای باشد که از زمان گرندپری برزیل در سال 1975 در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کند. با فرض اینکه آلونسو بدون مصدومیت باقی بماند و تا پایان سال 2026 در همه مسابقات شرکت کند، تا پایان قرارداد، او 449 مسابقه را شروع کرده و 452 مسابقه گرندپری خواهد داشت.

شوماخر: مرسدس دچار یک آشفتگی کامل است!

آلونسو باید حداقل 10 سال دیگر مسابقه دهد تا رکورد پیرترین راننده فرمول یک تمام دوران را که در حال حاضر متعلق به لوئی شیرون مونگاسک است، بشکند. وقتی شیرون در گرندپری موناکو در سال 1955 شرکت کرد، 55 سال و 9 ماه و 19 روز داشت. این بدان معناست که اگر آلونسو بخواهد این رکورد را بشکند، باید قبل از می 2037 در تمام گرندپری‌ها شرکت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ورزشکار طلایی ایران سهمیه المپیک نگرفت!
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد/ علیپور به مدال نرسید
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد