Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@14:25:51 GMT

خرمگاه: اتفاقات مهندسی شده به تیم ما آسیب زد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۳۸۱

خرمگاه: اتفاقات مهندسی شده به تیم ما آسیب زد

خبرورزشی – محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در ابتدا امیدوارم همه از شر این بیماری کرونا خلاص شوند و همه سلامت و پایدار باشند. همچنین به خانواده بزرگ پرویزخان مظلومی که مربی من و آقای منصوریان بوده است، تسلیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا غلامحسین خان مظلومی را هم که از بزرگان فوتبال ایران بود، رحمت کند. قبل از هر چیز باید از تیم خوب صنعت نفت آبادان تشکر کنم که از روز گذشته که ما به شهر خونگرم آبادان آمدیم نهایت محبت را به ما داشتند.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ما و در رأس آن منصوریان در هفته گذشته آنالیز خوبی از تیم صنعت نفت داشته‌اند و می‌دانیم این تیم چه مهره‌های ارزشمند و کادر فنی خوبی دارد. از تک تک نفرات این تیم که در بازی می‌تواند تأثیرگذار باشند، آگاهی کامل داریم و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب باشیم و بتوانیم نتیجه دلخواه خود را با توجه تمرینات خوب و آن چیزی که بابت آن تفکر گذاشتیم، بگیریم.

مربی تیم فوتبال آلومینوم اراک تأکید کرد: در سه روز گذشته متأسفانه اتفاقاتی افتاده است که شرایط و تمرکز تیمی ما را به هم زده است. متأسفانه به خاطر شرایط کرونایی هشت نفر از بازیکنان و دو نفر از عوامل اجرایی خود را برای این بازی از دست دادیم و آنها نتوانستند ما را برای این بازی همراهی کنند. موضوعی دیگر که ما را خیلی اذیت کرد مطرح شدن مسائل غیرفوتبالی بود که باعث شد ما لطمه ببینیم و در شرایطی قرار بگیریم که نتوانیم تمرکز داشته باشیم.

خرمگاه افزود: یکی از علت‌هایی که امروز منصوریان در نشست خبری حاضر نشد، همین مسائل بود. اعتقاد داریم این مسائل از قبل مهندسی شده‌ بود تا تمرکز ما را به هم بزنند و طرفداران ما را اذیت کنند. این موضوع به گونه‌ای رقم خورد که از شرایط صد درصدی دور شدیم. منصوریان تأکید داشت که حتماً گفته شود و از مسئولان شهر، استاندار، نمایندگان مجلس خود خواهش می‌کنیم تا دیگر از این اتفاقات برای ما نیفتد. چرا باید یک موضوع پیش پا افتاده باعث شود تا تمرکز ما به هم بریزد؟!

بدهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به شرکت تجهیزکننده نور ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک باعث شد کارکنان این شرکت، اجزای پروژکتورهای این ورزشگاه را باز کنند.

وی تأکید کرد: وقتی نورافکن از ما گرفته شود، طبیعتاً میزبانی را نخواهیم داشت و این موضوع تأثیر زیادی روی تیم داشت. نصف نیروی خود را گذاشتیم تا بتوانیم بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی قبل از بازی مهم با تیم خوب صنعت نفت برگردانیم. امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات مهندسی شده نباشیم که بخواهد به تیم ما آسیب بزند.

مربی تیم فوتبال آلومنیوم اراک درباره تاثیر غیبت هشت بازیکن این تیم خاطر نشان کرد: در ۱۰ سال گذشته که افتخار همکاری با منصوریان را داشتم، همیشه اعتقاد داشتیم یک تیم ۲۵ تا ۲۸ نفر است. ما چهار دوره تجربه حضور در مسابقات آسیایی را داشتیم و واقف هستیم که هر لحظه ممکن است تعدادی از بازیکنان خود را نداشته باشیم. برای ما همیشه یک تیم ۲۸ نفر است و درست است که به خاطر نبود هشت بازیکن خود در بازی فردا شرایط سختی خواهیم داشت، اما ۲۸ بازیکن داریم که می‌توانند هر لحظه به ما کمک کند و فردا یکی از همین بازی‌ها خواهد بود.

خرمگاه راجع به برنامه‌های این تیم با توجه به غیبت چند مهره دفاعی‌اش گفت: ما دو بازیکن خط دفاعی و سه بازیکن خط میانی خود را نداریم و این موشوع شرایط را برای ما مقداری سخت کرده است، اما همانطور که گقتم بازیکنی داریم که همیشه در شرایط بازی هستند و فردا یکی از روزهایی است که بتوانیم شرایط خوب داشته باشیم.

وی درباره مشکلات تیم آلومنیوم با گرمای آبادان گفت: این طبیعت شهر آبادان و استان خوزستان است و ما همیشه به این موضوع واقف هستیم. بابت این موضوع تمهیداتی را اندیشیدیم که با شرایط گرمای آبادان سازگاری داشته باشیم. هوای شهر آبادان ما مانند مردم خونگرم و میهمان‌نوازش، گرم است. ما همیشه خوشحال بودیم که به شهر آبادان می‌آییم. 

مربی تیم آلومنیوم در مورد وقفه‌های مسابقات در روند این تیم گفت: طبیعی است که وقتی بین بازی‌ها وقف می‌افتد برای همه تیم‌ها شرایط سخت می‌شود. ما باید در این وضعیت شرایط را جوری رقم بزنیم که در شرایط بازی قرار داشته باشیم. این وقفه‌ها برای همه تیم‌هاست و طبیعتاً به ما نیز لطمه می‌زند، اما با برنامه‌ای که برای تیم در نظر می‌گیریم تلاش می‌کنیم، لطمه‌ای نبینیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد خرمگاه آلومینیوم اراک محمد خرمگاه داشته باشیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: با جبران نواقص به دنبال بهبود کیفیت فنی تیم هستیم؛ بیانیه‌های تیم‌ها تاثیرگذار است اما باید در ابتدا به مسائل فنی توجه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی شامگاه _شنبه یکم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک در چارچوب بازی هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ‌برتر اظهار کرد: فردا بازی نزدیکی مقابل آلومینیوم خواهیم داشت؛ آلومینیوم اراک یکی از تیم‌های منظم و با برنامه لیگ است و با توجه به زمان کم سعی کردیم تا ریکاوری جسمی و ذهنی خوبی داشته باشیم؛ دنبال این هستیم تا در درجه نخست اول فوتبال باکیفیتی ارائه کنیم سپس پیروز بازی باشیم‌. ذوب‌آهن، تیم خوبی است و توانایی برد همه تیم‌های لیگ را دارد.

وی افزود: بیانیه باشگاه‌ها تأثیرگذار است و امیدوارم قانون جدید فدراسیون بتواند تأثیر گذار باشد؛ بیانیه‌نویسی کمکی به فوتبال نمی‌کند باید به مسائل فنی پرداخته شود. تیم‌ها در خصوص یک داور بیانیه می‌دهند که قطعاً بر وی اثر می‌گذارد.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: استعفا ربیعی موضوعی است که از سوی هواداران مطرح شد؛ وی خواست دست باشگاه را باز بگذارد، باشگاه خواهان حضور ربیعی بودند. تیم ما در تمام بازی‌ها کیفیت فنی خوبی داشت. امیدوارم بتوانیم با رفع نواقص به نتیجه مطلوب برسیم.

صادقی گفت: در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم. تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند. گاهی اشتباهات غیرعمد داوران به تیم ما ضرر زد ولی تلاش نکردیم در مورد آن صحبت کنیم. قطعاً بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم پنالتی از دست می‌دهند و این اتفاق از جذابیت فوتبال است. سعی می‌کنیم بهترین خودمان باشیم اما اینکه فردا چه اتفاقی بیفتد را نمی‌دانم.

کد خبر 746396

دیگر خبرها

  • فردا؛ احتمال افزایش شاخص کل بیشتر از کاهش
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • محرومیت تعلیقی کاپیتان استقلال اجرا نمی شود
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم