Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:01:02 GMT

مربی نفت آبادان: جایگاه قبلی خود را بدست خواهیم آورد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۴۴۳

مربی نفت آبادان: جایگاه قبلی خود را بدست خواهیم آورد

به گزارش ایرنا امیرحسین پیروانی عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های نفت آبادان و آلومینیوم اراک افزود: چند بازیکن خود را در بازی روز شنبه ۱۸ اریبهشت برابر آلومینیوم اراک، به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه وارد میدان خواهیم شد.

وی افزود: صنعت‌نفت آبادان بازیکنان جوانی دارد که آینده درخشانی در پیش رو دارند و در بازی فردا فرصتی برای ارایه توانایی‌های خود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم فوتبال آبادان با بیان اینکه تیم ما به لحاظ کیفی تیم بسیار مقتدری است گفت: آمار مالکیت توپ و تعداد حملات گواه کیفیت تیم صنعت‌نفت است.

پیروانی بیان کرد: در آبادان برابر تیم‌های مدعی آسیا به گونه‌ای بازی کردیم که موقعیت گل هم به آنها ندادیم.

وی مسایل روحی و روانی بازیکنان را دلیل نبود موفقیت در گلزنی این تیم در چند دیدار گذشته بیان کرد و گفت: مشکلاتی باعث شد که تیم در امر گلزنی ناکام باشد ولی اکنون مشکلات برطرف شده و از بازی فردا به سوی موفقیت گام برخواهیم داشت.

پیروانی افزود: ما توانایی بازگشت به روزهای خوب نیم فصل اول را داریم و به طور قطع از بازی فردا، روزهای روشن برای صنعت نفت آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: البته تیم آلومینیوم حریف قدرتمندی است که امتیاز گرفتن از آنها سخت خواهد بود.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان روز شنبه ۱۸ اریبهشت از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی میزبان آلومینیوم اراک است.

برچسب‌ها فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان آلومینیوم اراک پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان فوتبال صنعت نفت آبادان خوزستان لیگ برتر فوتبال آبادان آلومینیوم اراک اخبار کنکور آلومینیوم اراک نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مرور کارهای تاکتیکی در هوای بارانی اراک (عکس)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان