Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:امسال با تیم جدیدم برای قهرمانی مبارزه خواهیم کرد.

قدس آنلاین: ارشیا بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که به تیم فوتبال آستین بولد آمریکا پیوسته در خصوص عقد قرارداد رسمی با این تیم اظهار داشت: من واقعاً خوشحال هستم از خداوند سپاسگزارم که فرصت حضور در یک تیم بزرگ را به دست آوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:تمام تلاش خود را در زمین انجام خواهم داد تا به این باشگاه برای رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کنم.مربی مارسلو و دستیار مربیان رایان تامپسون در جمع کردن تیم امسال و حضور بازیکنان بزرگ کار خارق العاده ای انجام دادند. ما قطعاً امسال برای قهرمانی در لیگ می جنگیم.

 ارشیا بابازاده 25 ساله پیش از این تیم در تیم فوتبال استقلال در کنار رحمتی و حسینی سابقه حضور در جمع آبی پوشان را داشت بعد از جدایی از این تیم راهی تیم سوریتانی تایلند شد. وی بعد از جدایی از فوتبال تایلند در تیم‌های نیشا فیلادلفیا، نیشا میچیگان به میدان رفت و امسال نیز در تیم فوتبال آستین بولد به میدان خواهد رفت.وی پسر حمید بابازاده مربی و بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارشیا بابازاده تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال

استقلال ملاثانی تیم قعرنشین لیگ دسته اول فوتبال را در دیداری خارج از خانه شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، از ساعت 16:15 امروز (سه‌شنبه) در سومین روز از هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول، خوشه طلایی میزبان استقلال آبی‌پوش ملاثانی بود که در پایان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به سقوط نزدیک‌تر شد.

علی فاتح در دقیقه 19 و دانیال مومنی در دقیقه 40 برای میهمان گلزنی کردند تا این تیم با پیروزی زمین بازی را ترک کند.

بعد از پایان این دیدار خوشه طلایی با 15 امتیاز در رده هجدهم و قعر جدول لیگ دسته اول ایستاده و استقلال ملاثانی با 33 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای گرفته است.

همچنین بعد از پایان دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول، خیبرخرم آباد با 61 امتیاز صدرنشین است و چادرملو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال