Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@19:14:07 GMT

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عرب زبان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۶۴۶

بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های عرب زبان

خبرگزاری تسنیم: سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس بازتاب گسترده‌ای در رسانه های عرب زبان داشته است.

شبکه المسیره به نقل از رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: قدس شریف محور تکامل امت اسلامی است.

شبکه «المیادین» به نقل از رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: موازنه قدرت در حال تغییر به نفع فلسطین است.

شبکه الجزیره نیز سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی فدس را به طور زنده پوشش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العهد لبنان هم به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: مقاومت فلسطین ادامه دارد و دشمن طعم پیروزی را نخواهد چشید.

 «روسیا الیوم» به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: سقوط اسرائیل پیش از این آغاز شده و تلاش ها برای حفظ آن با شکست مواجه است و فایده‌ای در بر نخواهد داشت.

سانا هم به نقل از مقام معظم رهبری گزارش داد:  دنیا باید حامی مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران باشد.

اسپوتنیک عربی هم به نقل از رهبر انقلاب اسلامی ایران نوشت: فروپاشی رژیم صهیونیست آغاز شده است.

فلسطین الیوم با پوشش بیانات رهبر معظم انقلاب این تیتر رو برجسته کرد: شمارش معکوس برای فروپاشی اسرائیل.

این رسانه فلسطینی در ادامه به نقل از مقام معظم رهبری نوشت: موازنه قوا به نفع فلسطینی‌ها تغییر پیدا کرده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: روز قدس رهبر انقلاب رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری نقل از رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده ظهر سه شنبه در نشست تخصصی و نخبگانی بررسی اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران و تنبیه رژیم متجاوز صهیونسیتی که در سالن جلسات شهید زین الدین اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیازمند روایت درست از تحولات منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه به دنبال خط سیر محتوایی روایت برای مخاطب هستیم، مطرح کرد: برای این هدف باید ۶ محور نصرت آیه‌ها، کوچک انگاری قله‌ها، تحریف روایت‌ها، اشتباه محاسباتی رژیم صهیونسیتی، آغاز فتوحات در داخل و سرنوشت آینده جهان و سرنوشت مردم فلسطین و غزه را مدنظر قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه نهضت زندگی با آیه‌ها در راستای محور نخست است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که ما به قله نزدیک شده‌ایم ولی دشمن با جنگ‌های ترکیبی باور این مسئله را از مردم دور کرده است.

وی با اشاره به اینکه باید روایت درست از قله صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: باید در عملیات وعده صادق قله‌هایی که فتح شده است را به درستی برای مردم تبیین کرد.

شعبان زاده با بیان اینکه دشمن از طریق رسانه و هنر به دنبال تحریف است، تصریح کرد: باید حقایقی که تحریف شده است را برای مردم روشن کنیم و اجازه جولان در وادی روایت از اتفاقات مهم امروز جهان را به دشمن ندهیم.

وی با اشاره به اینکه تحلیل مقام معظم رهبری مبنی بر شکست راهبردی دشمن بود، یادآور شد: دستگاه راهبردی مقام معظم رهبری بر دستگاه محاسباتی دشمن تسلط کامل دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه ضرورت دارد تا از محاصره تبلیغاتی دشمن نجات پیدا کنیم، ابراز کرد: عملیات وعده صادق می‌تواند نقطه عطف عبور از چالش‌های مختلف داخلی و خارجی باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز معادلات به نفع جبهه مقاومت تغییر پیدا کرده است، بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری فلسطین کلید رمزآلود ظهور است و باید این موضوع را برای مردم تبیین کنیم.

شعبان زاده افزود: ابعاد افتخار آمیز این عملیات اگر به خوبی تبیین شود، شاهد امید، افتخار، اعتماد به نفس ملی و افزایش ظرفیت سرمایه‌های ملی و اجتماعی خواهیم بود.

کد خبر 6079079

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • نوید رهبر انقلاب درمورد بازگشت قدس شریف به دامن مسلمانان به زبان عبری
  • پیام حساب کاربری رهبر انقلاب به زبان عبری + عکس
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد