Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین پیروانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: آلومینیوم خودش را پیدا کرده است و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. تیم ما هم پس از پشت سر گذاشتن مشکلات، تمرینات خوبی را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم که به همان شرایط خوبی که در نیم‌فصل اول و ۱۰ هفته ابتدایی داشتیم برسیم.

پیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی مسابقات، بازیکنان مصدومی داریم که نمی‌توانیم از آن‌ها در دیدار فردا استفاده کنیم. البته بازیکنان جوان و مستعد خوبی داریم و می‌توانیم آن‌ها را در ترکیب جایگزین کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه تیمش در چند هفته اخیر عملکرد خوبی در خط حمله و گلزنی نداشته، عنوان کرد: هواداران حق دارند که نسبت به گل نزدن تیم نگران باشند. امیدواریم با برطرف شدن مشکلات‌ و البته با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم مشکل گلزنی ما حل شود.

او در واکنش به اینکه تیمش در نیم فصل دوم وارد بحران شده  تصریح کرد: سال گذشته صنعت نفت تیمی بود که نفراتش ۲، ۳ سال کنار هم بازی کرده بودند، اما امسال تیم ما به کلی تغییر کرده است. خیلی طول می‌کشد تا بازیکنان جدید با هم هماهنگ شوند. به غیر از یکی - ۲ بازی، در سایر بازی‌هایی مستحق باخت نبودیم. در مقابل پدیده، پرسپولیس و سپاهان، بازی‌های خوبی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید

خیبر خرم آباد یک - صنعت نفت آبادان صفر/ ادامه شگفتی سازی شاگردان ویسی در جام حذفی

او افزود: ما کیفیت خوبی داشتیم و به تیم‌های بزرگی که در آسیا حرف اول را می‌زنند، یک موقعیت گل هم ندادیم. در یکی - ۲ بازی آخر هم روی ضربات ایستگاهی دروازه ما باز شد.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که صنعت نفت می‌تواند رتبه فصل گذشته‌ خود در لیگ را کسب کند، گفت:  ما براساس ذهنیتی که داریم، امیدواریم که رتبه تک رقمی داشته باشیم. ما بازی‌های ساده‌تری روی کاغذ داریم. ۶ بازی در خانه مقابل تیم‌های انتهای جدولی داریم. اگر امتیازات این بازی‌ها را کسب کنیم، شاید بتوانیم رتبه بهتری نسبت به سال گذشته به دست بیاوریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه تیمش در هفته‌های پایانی باید با تیم‌های انتهای جدولی که برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند بازی کند و این موضوع کار صنعت نفت را سخت‌تر می‌کند گفت: این موضوع یک مقدار به ما کمک می‌کند. تیم‌ها مقابل ما در آبادان فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند و ما هم بهتر می‌توانیم بازی کنیم. تیم ما مشکلاتی داشته است. همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم تقویت شدند. امیدواریم که بازی‌های پایانی را با پیروزی به پایان برسانیم و از بحران خارج شویم. تیم‌هایی موفق هستند که طبق برنامه‌ریزی جلو بروند.

پیروانی در پایان درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: ۳ مصدوم داریم که وضعیت آنها امروز مشخص می‌شود. قطعا یکی، ۲ نفر از آن‌ها نمی‌توانند در بازی فردا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم

تیاگو سیلوای ۳۹ساله آخرین سال قراردادش با چلسی را می‌گذراند و هنوز نمی‌داند فصل آینده چه خواهد کرد. قرارداد این برزیلی ۳۹ساله با چلسی تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپورت ۲۴، تیاگو سیلوا در پاسخ به سوالی درباره بازنشستگی‌اش از فوتبال گفت:‌ در روزهای آینده از تصمیم من باخبر خواهید شد. الان نمی‌خواهم چیزی بگویم. از نتیجه بازی با منچسترسیتی و شکست تیم ناراحتم اما دیر یا زود خبرش منتشر می‌شود. قبلا تصمیمم را گرفته‌ام اما اکنون زمان مناسبی برای اعلام آن نیست.

تیاگو سیلوا چهارمین فصل حضورش در چلسی را سپری می‌کند. او از سال ۲۰۲۰ که از پاری‌سن‌ژرمن به چلسی پیوست، توانسته است در قلب خط دفاعی این تیم لندنی به‌خوبی انجام وظیفه کند. این مدافع ۳۹ ساله یکی از بازیکنان کلیدی پوچتینو در این فصل بوده و با وجود ۳۹ سال سن از شرایط خوبی برخوردار است.

مدافع برزیلی در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: چهار سال خوب را در اینجا سپری کردم. این طور نیست که به خودم اعتقادی نداشته باشم اما یافتن بازیکنانی که در ۳۹ سالگی در سطح بالایی در لیگ برتر بازی می‌کند راحت نیست. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. با این حال در نیمه‌نهایی جام حذفی آماده بازی در وقت اضافه هم بودم! هر چند فکر می‌کنم می‌توانم چند سال دیگر از فوتبال بازی‌کردن لذت ببرم.

تیاگو سیلوا سال ۲۰۲۰ بعد از سال‌ها حضور در پاری‌سن‌ژرمن از این تیم جدا و راهی لیگ برتر انگلیس شد. سیلوا در لیگ جزیره پیراهن چلسی را پوشید و طولی نکشید که بازوبند کاپیتانی تیم به او رسید و به بازیکنی کلیدی در جمع آبی‌های لندن تبدیل شد. تیم‌های عربستانی به دنبال جذب او در تابستان‌اند.

قبل از پیوستن به چلسی، سیلوا برای پاری‌سن‌ژرمن، میلان، پورتو، یوونتود و فلومیننزه برزیل بازی می‌کرد. او قهرمان سری A ایتالیا، قهرمان هفت دوره لیگ فرانسه، قهرمان یک دوره لیگ قهرمانان اروپا و سوپرجام اروپا نیز شده است.

کد خبر 846372 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)