Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:42:38 GMT

خرمگاه: 28 بازیکن آماده در اختیار داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۷۷۲۹

خرمگاه: 28 بازیکن آماده در اختیار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت  نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و دوم، اظهار کرد: عصر روز جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: خود را برای یک دیدار سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان آماده کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هشت بازیکن اصلی خود که در خطوط دفاع و هافبک بازی می‌کنند به کرونا مبتلا شده و در این دیدار غایب هستند، گفت: ما ۲۸ بازیکن داریم که در هر شرایط آماده حضور در ترکیب تیم هستند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: تیم حریف و مهره‌های تاثیرگذار آنها را به خوبی آنالیز کرده و برای کنترل آنها برنامه خاصی داریم.

خرمگاه ادامه داد: متأسفانه در روزهای اخیر اتفاقات غیرفوتبالی باعث شد به لحاظ روحی افت کنیم، اما با درایت سرمربی تیم بازیکنان انگیزه خود را بازیابی کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان فوتبال اراک مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند

دیدار پیش روی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به نوعی مصاف ذخیره‌های علیرضا بیرانوند به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی و گلر اصلی تیم پرسپولیس به تازگی گچ دست آسیب دیده‌اش را باز کرده و حالا آرام آرام خود را به شرایط بازی می‌رساند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس در طول بازی‌های اخیر وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشته که توانسته در سه دیدار پشت سر هم به علاوه یک دیدار مقابل ذوب آهن در اواسط فصل، چهار بار کلین‌شیت کرده و با همین شرایط خوب، ترتیبی بدهد تا پرسپولیس بتواند به نزدیکی صدر جدول برسد.

اما یکی دیگر از ذخیره‌های علیرضا بیرانوند در فصل گذشته روز جمعه هفته جاری درون دروازه تیم آلومینیوم اراک چشم در چشم ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس این فصل قرار خواهد گرفت.

احمد گوهری - دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس - که از ابتدایی لیگ برتر جاری به تیم آلومینیوم اراک رفت تا اینجا در ۲۲ دیدار وظیفه حراست از دروازه تیم اراکی را بر عهده داشته و به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.

قطعاً رویارویی این دو دروازه‌بان که یکی فصل قبل و یکی در فصل جاری ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند آن هم در جام حذفی که تک بازی است و حکم مرگ و زندگی را دارد در نوع خود می‌تواند بر جذابیت‌های دیدار حساس پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بی‌افزاید.

ناگفته نماند؛ گوهری فصل گذشته در سه دیدار به مدت ۱۴۲ دقیقه درون دروازه پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب سرخپوشان حضور داشتکه پرسپولیس ۱-۲ برنده شد. او در فصل جاری نیز در ۲۲ بازی تیم آلومینیوم اراک درون دروازه این تیم بوده و ۱۹۸۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند