Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هر چند سعید آقایی پس از پشت سرگذاشتن بیماری کُرونا با تست منفی به تمرینات بازگشته است اما هنوز مهیای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نیست.

در حال حاضر یحیی گل محمدی دو گزینه برای جانشینی سعید آقایی در اختیار دارد که عبارتند از؛ وحید امیری و علی شجاعی!

از آنجایی که وحید امیری در دیدارهای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جزیره گوآ نمایش های خوبی در سمت چپ خط دفاعی ارائه داد بنابراین یحیی گل محمدی او را به علی شجاعی ترجیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار رفت دو تیم علی شجاعی در غیاب سعید آقایی محروم در ترکیب اصلی پرسپولیس در دفاع چپ برابر سپاهان بازی کرد که به تساوی بدون گل انجامید.

امیری تجربه بیشتری نسبت به علی شجاعی دارد و این بار در اصفهان او مدافع چپ خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس سپاهان لیگ برتر یحیی گل محمدی علی شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!

روزنامه‌ جام جم متعلق به سازمان صدا و سیما مدعی شد ، رییس فدراسیون فوتبال از گل‌محمدی بازی نخورد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این روزنامه در خبری عجیب مدعی شد؛ که یحیی گل‌محمدی که این روزها در هیچ تیمی مشغول به کار نیست، در تلاش بود تا سرمربی تیم‌‌ ملی امید ایران شود! 

این درحالی است که یحیی تمایلی به پذیرش پستی پایین‌تر از سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ندارد و فدراسیون به نمایندگی مجید جلالی چندین بار با او مذاکره کرده است! حتی مهدی تاج این مذاکره را رسما تایید کرده بود.

این روزنامه وابسته به رسانه حاکمیتی، گل‌محمدی در صحبت‌های محرمانه‌ای که با مهدی تاج داشت، گفته بود: «دوست دارم سرمربی تیم‌ملی امید شوم، به این شرط که مجوز لازم را داشته باشم.» منابع خبری می‌گویند تاج بعد از چند روز به گل‌محمدی اعلام کرد این مسأله امکان‌پذیر نیست!!

حالا سوال و ابهام اینجاست که اگر یحیی برای کار در فوتبال ایران مشکلی دارد، از اساس چرا فدراسیون فوتبال سراغش رفت و به او پیشنهاد داده بود؟!

جام جم نوشته: گل‌محمدی قصد داشت به واسطه ارتباطات مهدی تاج، سرمربی تیم ملی امید شود و پس از مدتی کوتاه رسما اعلام کند امکانات مهیا نیست و نمی‌تواند در این تیم بماند و کارش را در یک باشگاه لیگ‌برتری آغاز کند! موضوعی که البته بعضی‌ها در جریانش بودند و می‌دانستند او قصد ندارد همکاری بلند‌مدتی با تیم‌ملی امید داشته باشد.

این گزارش عجیب معادلات کار گل‌محمدی در لیگ برتر فوتبال را وارد فاز جدیدی می‌کند و نشان می‌دهد عده‌ای در برخی نهادهای خاص قصد ممانعت از فعالیت حرفه‌ای یحیی را دارند.

دیگر خبرها

  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!