Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، اعضا و کادر مقاومت اسلامی نُجَباء در نقاط مختلف عراق مراسم روز جهانی قدس را برگزار و بر پایبندی به آرمان رهایی فلسطین تأکید کردند.

پرسنل این جنبش در استان‌های بغداد، بصره، ذی‌قار، نینوی، صلاح‌الدین، کربلا، نجف، میسان، واسط و بابل با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، عراق، الحشد الشعبی و تصاویر فرماندهان شهید مقاومت، در قالب کاروان‌های موتوری و خودرویی به خیابان‌ها آمده و شعار‌هایی در حمایت از ملت فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و رژیم‌های سازشکار عربی سردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای نُجَباء همچنین ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر اشغالگران صهیونیست به‌ویژه در ناحیه "شیخ الجراح" بیت‌المقدس، پشتیبانی تمام و کمال خود را از مقاومت فلسطین و هرگونه پاسخ میدانی به دژخیمان اسرائیلی، اعلام کردند.

حاضران در این مراسم باشکوه تصریح کردند که به هیچ قیمتی اجازه نخواهند داد بغداد به روند عادی‌سازی با تل‌آویو بپیوندد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس جنبش نجباء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده

انتشار پستی از رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در شبکه ایکس درباره سفرش به عراق، با واکنش منفی گسترده کاربران عراقی مواجه شده است که محتوای آن توهین به بغداد و کشورشان دانسته اند.

به گزارش خبرآنلاین اردوغان در بخشی از این توییت بغداد پایتخت عراق را با عبارت «یکی از شهرهای تمدن کهن ما» توصیف کرده است.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • ساعت سرکوب در دانشگاه‌های آمریکا / گسترش جنبش‌های مردمی حمایت از فلسطین همزمان با مشت آهنین غرب در برخورد با فعالان معترض
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود