Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@23:16:29 GMT

قتل جنجالی جوان 20 ساله اهوازی به خاطر معافیت پزشکی خاص + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۳۱۱

قتل جنجالی جوان 20 ساله اهوازی به خاطر معافیت پزشکی خاص + عکس

به گزارش رکنا، چهاردهم اردیبهشت ماه، جوان ۲۰ ساله اهوازی به نام علیرضا ناگهان ناپدید شد و خانواده او سه روز بعد جسد بی جانش را زیر نخل های اطراف شهر پیدا کردند.

عامل قتل پسر جوان اهوازی که بود؟

شنیده ها حاکی از آن است که کارت معافیت سربازی علیرضا چند روز قبل از حادثه به دست او رسیده بود و او به دلیل ابتلا به بیماری اختلال جنسی قصد خروج از ایران را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود همزمان با اخذ کارت معافیت، خانواده علیرضا پی به اختلال او می‌برند.

به گفته دوستان علیرضا، زمانی که او برای تعمیر موبایلش به موبایل فروشی رفته بود،برادر ناتنی اش او را صدا زده و می گوید پدرشان با علیرضا کاری دارد.به این بهانه علیرضا را داخل وانت کشانده و همراه پسرعمویش او را از شهر خارج کرده و به قتل می رسانند.

دوستان علیرضا می گویند که عاملان جنایت بازداشت شده اند.

اطلاعات دریافتی به نقل از چند دوست علیرضاست و رکنا صحت اخبار را تائید یا تکذیب نمی کند.

خبرنگار رکنا در حال پیگیری صحت خبر است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث جوان عکس بیماری جسد جنسی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر زن ایرانی کرونا تعرض جنسی عکس حوادث دختر ایران آزاده نامداری کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از ایندیپندنت، تیفانی ماشل آدامز، ۵۴ ساله با عروسش، ورونیکا، ۲۷ ساله بر سرحضانت نوه‌هایش دچار مشکل شده بود.

زن جوان مدتی بود که برای گرفتن حضانت فرزندانش وارد یک جنگ تمام عیار حقوقی با مادربزرگ آنها شده و در نهایت نیز دادگاه رای داده بود که مادربزرگ فرزندان زن جوان را تحویل او بدهد.

این بود که یک ماه پیش ورونیکا به همراه دوستش جیلیان، سوار ماشین شدند تا برای تحویل گرفتن بچه‌ها از کانزاس به اوکلاهما بروند. اما آنها به طرز عجیبی ناپدید شدند و به مقصد نرسیدند. وقتی خانواده ورونیکا متوجه ناپدید شدن او شدند، پلیس را در جریان قرار دادند.

با شروع تحقیقات پلیسی، مشخص شد که ده روز قبل از ناپدید شدن ورونیکا، او درخواست حضانت کامل فرزندانش را داده بود. با این حال هنوز معلوم نبود که چه بلایی بر سر وی و دوستش آمده بود.

چند روز بعد از این ماجرا پلیس در جریان پیدا شدن، خودروی رها شده ورونیکا در جاده‌ای روستایی در نزدیکی اوکلاهاما، قرار گرفت اما اثری از زن جوان و دوستش نبود.

این ماجرا ادامه داشت تا اینکه اجساد دو زن که احتمالا متعلق به ورونیکا و دوستش هستند، پیدا شد. هر دو آنها به قتل رسیده بودند اما هنوز جزئیات نحوه قتل آنها مشخص نیست. در این شرایط بود که تیفانی، مادرشوهر ۵۴ساله ورونیکا به عنوان مظنون بازداشت شد.

او ابتدا خود را بی اطلاع نشان داد اما در تحقیقات پلیسی مشخص شد که او به همراه دوستانش، تاد برت کالوم، ۴۳ ساله، کول ارل تومبلی، ۵۰ ساله و کورا تومبلی با طرح نقشه‌ای برای از دست ندادن بچه‌ها، ورونیکا و دوستش را به قتل رسانده‌اند.

همگی این افراد به جرم دو فقره قتل درجه یک و دو فقره آدم ربایی دستگیر شده‌اند اما هنوز به ارتکاب جنایت اعتراف نکرده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 844700 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها ایالات متحده آمریکا حوادث جهان قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • ربودن دختر ۱۷ ساله توسط خواستگار شرور در این شهر
  • ادعای جنجالی نکونام؛ محرومیت سرمربی استقلال به خاطر رفاقت دو نفر!
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور