Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@23:15:09 GMT

معادلات پیچیده قهرمانی لیگ فوتسال برای گیتی‌پسند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۳۹۲

معادلات پیچیده قهرمانی لیگ فوتسال برای گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در هفته نهم از مرحله دوم شب گذشته پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم گیتی‌پسند اصفهان میهمان سن‌ایچ ساوه صدرنشین بود؛ این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

گیتی‌پسند که در هفته گذشته برابر تیم فرش‌‌آرا مشهد شکست خورده بود، برای ماندن در کورس قهرمانی به هر ۳ امتیاز این بازی نیاز داشت، در غیر این صورت تقریباً دیگر امیدی برای قهرمانی نمی‌ماند؛ در سمت دیگر نیز سن‌ایچ با تساوی ارزشمندی که مقابل مس به‌دست آورده بود با ۱۷ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و هر دو تیم برای حفظ موقعیت خود با تمام قوا وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه ‌اول تیم میزبان موفق‌تر عمل کرد و توانست با دو گل رضا سپندار و پژمان بهادیوند پیروز از میدان خارج شود؛ در همین نیمه علی‌اصغر حسن‌زاده توانست یکی از گل‌های خورده گیتی پسند را جبران کنند و نیمه اول با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سن‌ایچ به پایان رسید.

نیمه دوم هردو تیم با تمام توان وارد شدند، سن‌ایچ برای حفظ نتیجه و گیتی‌پسند برای جبران، ابتدا گیتی‌پسند توانست با گل مسعود یوسف بازی را به تساوی بکشاند ولی چند دقیقه بعد پژمان‌بهاوند گل دوم خود در این بازی و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا باری دیگر میزبان پیش بیفتد.

در ادامه گیتی‌پسند که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت با تمام قوا حمله کرد و موفق شد توسط سعید احمدعباسی بار دیگر بازی را به تساوی بکشاند؛ تا پایان نیمه دوم احمدعباسی بازهم موفق شد دروازه سن‌ایچ را باز کند تا در نهایت گیتی‌پسند با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان باشد.

گیتی‌پسندبا این پیروزی و کسب ۱۷ امتیاز با تفاضل گل بهتر نسبت به سن‌ایچ در رده دوم جدول قرار گرفت و این تیم را به رده سوم فرستاد؛ مس سونگون هم که توانست مقاومت البرز را شکست دهد با ۱۹ امتیاز جای سن‌ایچ را در صدر گرفت؛ به این ترتیب تکلیف قهرمان این دور لیگ برتر در هفته آخر رقابت‌ها مشخص می‌شود.

در هفته پایانی رقابت‌ها گیتی‌پسند میزبان مقاومت البرز و مس سنگون میزبان کراپ است؛ گیتی‌پسند در صورتی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود که هر ۳ امتیاز این بازی را به‌دست آورد و در آن سمت مس صدر نشین مغلوب حریف خود شود.

انتهای پیام /۶۳۱۲۶/ن۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال اصفهان گیتی پسند گیتی پسند سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و افغانستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ امشب آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و افغانستان امروز _پنجشنبه سی فروردین_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و افغانستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - افغانستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 745670

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران