Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حساس‌ترین دیدار هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ بیستم روز یکشنبه از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه به میزبانی ورزشگاه نقش جهان میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار خواهد شد؛ جایی که تیم میزبان شاید سه بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

محمد نژادمهدی غایب قطعی طلایی پوشان در این مسابقه خواهد بود. این مدافع میانی که شرایط خوبی با عزت پورقاز در قلب خط دفاعی سپاهان ایجاد کرده بود، در مصاف با نساجی مازندران با کارت قرمز داور مواجه شد و در حساس‌ترین بازی فصل به همین دلیل حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر بازیکنی که در رابطه با حضورش در مقابل پرسپولیس ابهام وجود دارد، محمدرضا خلعتبری است. این بازیکن در تمرینات با مصدومیت از ناحیه زانو روبه‌رو شده و پس از بررسی MRI پزشکان در رابطه با حضور یا عدم حضورش تصمیم خواهند گرفت. گفته می‌شود خلعتبری سه هفته نمی‌تواند برای سپاهان به میدان بیاید.

در نهایت شایان مصلح شاید دیگر غایب تیم محرم نویدکیا در این مسابقه باشد که دو سه روزی با علائم مشکوک به کرونا در خانه قرنطینه شده و به زودی تست خواهد داد تا مشخص شود شرایط او چطور خواهد بود.

پرسپولیسی ها اما در این مسابقه محرومی ندارند ولی هنوز شرایط سیدجلال حسینی برای حضور در این مسابقه کاملا مشخص نیست و دو هافبک دیگر سرخپوشان یعنی احمد نوراللهی و کمال کامیابی‌نیا به تازگی به تمرینات اضافه شده‌اند و شاید یحیی در مورد آنها ریسک نکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی

باباخان اسکندری فرماندار سردشت گفت: ۸۰ نفر که ادعای مصدومیت‌شیمیایی دارند، با نظر مساعد اعضای کمیسیون برای سیر مراحل قانون به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شدند.

وی اضافه کرد: هفدهمین مرحله کمیسیون مدعیان مصدومیت شیمیایی در آستانه هفتم تیر و همزمان با سالگرد بمباران شیمیایی شهرستان سردشت برگزار می‌شود.

فرماندار سردشت با اشاره به اینکه ۱۳ هزار نفر مدعی مصدومیت شیمیایی در این شهرستان شناسایی شدند، در ادامه گفت: کمیسیون هفدهم با هدف تعیین تکلیف و ارزیابی بالینی مدعیان مصدومیت شیمیایی برگزار می‌شود که در این مرحله کسانی که از ماه‌ها پیش ثبت‌نام کرده و مدارک و مستندات آنها تکمیل و دارای اسکن ریه هستند، از سوی پزشکان متخصص ویزیت خواهند شد.

اسکندری اظهار کرد: در این کمیسیون ۷ پزشک شامل ۲ پزشک متخصص داخلی و ریه، ۲ پزشک متخصص چشم، ۲ پزشک متخص پوست و یک پزشک عمومی حضور دارند.

وی افزود: نتیجه نهایی کمیسیون بعد از بررسی نهایی مدعیان مصدومیت‌شیمیایی در اداره کل کمیسیون پزشکی تهران اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • تقدیری که در نقش جهان دیده نشد (عکس)
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات
  • اعلام اسامی محرومان هفته بیست و هفتم لیگ یک
  • بدشانس‌ترین بازیکن هفته: شهریار مغانلو!