Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:25:54 GMT

هافبک استقلال، میهمان ویژه مسابقه لیگ یکی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۸۶۲۳

هافبک استقلال، میهمان ویژه مسابقه لیگ یکی (عکس)

بابک مرادی و جهانگیر عسگری دیدار تیم‌های هوادار و چوکا را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های هوادار و چوکا در حالی برگزار شد که دو چهره ویژه روی سکوهای ورزشگاه غدیر تهران حضور داشتند. بابک مرادی هافبک تیم استقلال و جهانگیر عسگری که سابقه بازی در تیم چوکای تالش را دارد.

 

این دو به دعوت علی عزتی مدیرعامل چوکا در ورزشگاه حضور یافتند و نمایش این تیم را تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چوکا در این بازی باوجود شکست، نمایش درخشانی را ارائه کرد و فرصت‌های گلزنی خوبی را هم داشت و یک ضربه به تیرک دروازه هم زد.

 

 

بابک مرادی هافبک استقلال که نمایش‌های درخشانی را در لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد، امیدوار است تا در بازی با ذوب آهن به کار گرفته شود و توانایی هایش را نشان دهد. او در این مدت به خاطر درگیری با ویروس کرونا، مشکلاتی داشت اما حالا کووید19 را هم پشت سر گذاشته و در انتظار اعتماد فرهاد مجیدی برای ثمربخشی در بازی‌های لیگ برتر است.

 

 

جهانگیر عسگری مهاجم اسبق پیکان که در فصل گذشته موفق شد با عملکردی درخشان در چوکا، این تیم را به لیگ دسته اول برساند، امروز برای تماشای دیدار تیم سابق خود در استادیوم غدیر حاضر شده بود. او در فصل گذشته با 10 گل زده طی نیم فصل نمایشی درخشان در مسیر صعود تالشی‌ها به جا گذاشت تا از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار شود. او اما در این فصل با جدایی از چوکا به ویستاتوربین پیوست تا این تیم تهرانی را برای صعود به لیگ آزادگان کمک کند و علیرغم اینکه با مصدومیت از دیدارهای اخیر این تیم دور بوده، با ثبت ۵ گل یکی از مهره‌های موثر شاگردان اکبر میثاقیان محسوب می‌شود. اصالت کردستانی ستاره سابق پیکان در لیگ برتر باعث شده تا امروز در کنار بابک مرادی، ستاره همشهری‌اش در استقلال تماشاگر این بازی باشد.

پیکان جهانگیر عسگری بابک مرادی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان بابک مرادی استقلال تهران بابک مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین بعد از کسب دو پیروزی متوالی مقابل ذوب‌آهن و فولاد حالا برای مسابقه با استقلال آماده می‌شود. سعید دقیقی و شاگردانش انگیزه زیادی دارند تا در بازی روز جمعه مقابل آبی‌پوشان تهرانی نیز عملکرد خوبی داشته باشند و موفق شوند.

از این رو با توجه به اینکه بازی شمس‌آذر و استقلال در تهران برگزار می‌شود ، سعید دقیقی تصمیم به برگزاری تمرینات تیمش قبل از مصاف حساس در ورزشگاه محل بازی‌ها گرفت.

یشمی‌پوشان قزوینی با توجه به شرایط خوب چمن ورزشگاه آزادی تمرینات یکی دو روز گذشته خود را روی چمن مناسب ورزشگاه سردار آزادگان انجام دادند تا با شرایط بهتری آماده مسابقه با استقلال شوند.

دیدار استقلال و شمس‌آذر ساعت 18 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند