Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ارشیا بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که به تیم فوتبال آستین بولد آمریکا پیوسته در خصوص عقد قرارداد رسمی با این تیم اظهار داشت: من واقعاً خوشحال هستم از خداوند سپاسگزارم که فرصت حضور در یک تیم بزرگ را به دست آوردم.

وی افزود: تمام تلاش خود را در زمین انجام خواهم داد تا به این باشگاه برای رسیدن به عنوان قهرمانی کمک کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی مارسلو و دستیار مربیان رایان تامپسون در جمع کردن تیم امسال و حضور بازیکنان بزرگ کار خارق العاده ای انجام دادند. ما قطعاً امسال برای قهرمانی در لیگ می جنگیم.

ارشیا بابازاده ۲۵ ساله پیش از این در تیم فوتبال استقلال در کنار رحمتی و حسینی سابقه حضور در جمع آبی پوشان را داشت و بعد از جدایی از این تیم راهی تیم سوریتانی تایلند شد. وی بعد از جدایی از فوتبال تایلند در تیم‌های نیشا فیلادلفیا و نیشا میچیگان به میدان رفت و امسال نیز در تیم فوتبال آستین بولد به میدان خواهد رفت.

وی پسر حمید بابازاده مربی و بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید بابازاده حمید بابازاده خبر ویژه لژیونرهای ایران تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک هفته از اتمام لیگ شانزدهم زنان می‌گذرد و حالا بعد از اتمام این لیگ مهیج و زیبا، افسانه چترنور که به همراه زهرا قنبری موفق شد با ۱۹ گل زده، برای دومین فصل پیاپی عنوان خانم گلی این رقابت ها را به دست آورد.

او درباره اینکه طرفدار چه تیمی است و بازیکن مورد علاقه‌اش چه کسی است گفت: من طرفدار استقلال هستم و اگر این باشگاه در لیگ زنان تیم بدهد دلم می‌خواهد پیراهن آبی به تن کنم. بازیکن مورد علاقه‌م بین فوتبالیست‌های مرد هم مهدی قایدی است که برای او آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 845006 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش زنان باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری