Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «وندی شرمن»، معاون وزیر خارجه آمریکا گفته پیشرفت هایی در مذاکرات جاری در وین برای اجرای کامل برجام توسط همه طرف‌ها حاصل شده اما هنوز راه درازی باقی مانده است.

در حال تکمیل...

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران

ایسنا/سمنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور بیانیه‌ مشترکی، اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز به کنسولگری کشورمان را ستودند.

آنها در این بیانیه مشترک اعلام کردند: این پاسخ کوبنده جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هرگونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را به‌نمایش گذاشت.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری سمنان، متن کامل بیانیه به این شرح است:

والْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ

«ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستمکاران است»

اقدام غرورانگیز و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه متجاوز و پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت جمعی از سرداران رشید سپاه اسلام، جلوه‌ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح در دفع هرگونه تهدید و دست‌درازی به خاک پاک ایران اسلامی را در دیدگاه جهانیان به تصویر کشید. 

عملیات موفق «وعده صادق» و نمایش کوبنده و پاسخ قاطع سپاه مقتدر با هماهنگی و همراهی سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌عنوان بخشی از برنامه تنبیه رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی، منجر به انهدام اهداف نظامی و مهم پیش‌بینی‌شده در سرزمین‌های اشغالی شد که بدون تردید این اقدام شجاعانه بیش از پیش هیمنه پوشالی و خیالی سردمداران صهیونیست‌ و اربابان جنایتکارش را در سطح منطقه و دنیا هویدا ساخت.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به‌ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید سیدرضی موسوی، زاهدی و همرزمانش، از برادران جان‌ بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور موشک‌باران پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی و برآورده کردن مطالبه عموم مردم عزیز ایران مبنی بر گرفتن انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی تقدیر و تشکر کرده، پیروزی قطعی جبهه مقاومت و نابودی کامل رژیم صهیونیستی جنایتکار را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

«و ماالنصر الا من عندالله العزیز»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • «وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • با قطع دست‌درازی متعرضین،۴۳۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود