Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق پرسپولیس بر این باور است که علاوه بر فاکتورهای فنی و فوتبالی، پرسپولیس این روزها از نظر مدیریتی و حمایت هواداران شرایط فوق العاده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده است تا این تیم در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی در تورنمنت های مختلف تلاش کند.

جلال اکبری در گفت و گو با خبرگزاری برنا با اشاره به سطح کیفی بالای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: نماینده های ایران در این فصل عملکرد و نمایش خوبی داشتند و در این بین پرسپولیس سرحال ترین تیم ایرانی بود و موفق شد نتایج فوق العاده ای را در آسیا کسب کرده و با اقتدار به  مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق پرسپولیس تاکید کرد: این تیم شخصیت قهرمانی و موفقیت را دارد و به اعتقاد من امثال هم می تواند با شرایطی خوب به فینال صعود کرده و این بار عنوان قهرمانی در آسیا را به هوادارانش هدیه دهد. پرسپولیس این روزها فوتبال زیبا و لذت بخشی را از خود به نمایش می گذارد. فاصله فنی و فوتبالی نفرات نیمکت تا ترکیب اصلی این تیم زیاد نیست و حتی تغییر پست بازیکنان و حضورشان در پست های غیرتخصصی هم جواب داده و کادرفنی با نفرات خوب و تدابیرش توانسته روند کاری این تیم را با کمترین اشتباه ممکن شکل بدهد.

اکبری در ادامه افزود: علاوه بر فاکتورهای فنی و فوتبالی، پرسپولیس این روزها از نظر مدیریتی و حمایت هواداران شرایط فوق العاده دارد و همه این عوامل دست به دست هم داده است تا این تیم در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی در تورنمنت های مختلف تلاش کند.

او ضمن تمجید از عملکرد ساختار دفاعی پرسپولیس خاطرنشان کرد: دفاع تیمی این تیم خیلی خوب است و اگر در پست دفاع میانی نیمکت پرسپولیس تقویت شود، این ساختار می تواند تا پایان فصل با بهترین شرایط نقش مهمی در موفقیت های این تیم داشته باشد. در حال حاضر حضور سیدجلال و کنعانی در دفاع میانی شرایط خوبی را برای ترکیب اصلی این تیم رقم زده است اما بدون شک باید دست کادرفنی در این پست روی نیمکت باز باشد تا در صورت لزوم بتواند بهترین انتخاب ها را داشته باشد. ضمن این که باید بگویم وحید امیری در آسیا در پست غیرتخصصی اش فوق العاده بود و اجازه نداد خلا غیبت سعید آقایی احساس شود و عملکرد او در این زمینه قابل تقدیر است.

جلال اکبری در خصوص بازی پرسپولیس در اصفهان در برابر سپاهان به خبرنگار برنا گفت: به نظرم این دیدار یکی از مهمترین و حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر است و به نوعی سرنوشت قهرمانی به این بازی گره خورده است.سپاهان در حال حاضر شرایط خوبی دارد و نتایج قابل قبولی را کسب کرده است و می تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد. در آن سوی میدان پرسپولیس هم با شرایط و روحیه خوبی برای این دیدار آماده می شود تا بدین ترتیب بتوان این دیدار را یکی از مهییج ترین بازی های فصل نامید.

او در مورد پیش بینی اش از نتیجه این دیدار تصریح کرد: پیش بینی که کار سختی است اما با توجه به میل به هجومی که در تیم نویدکیا دیده می شود و ساختار و شخصیت خوب پرسپولیس، با وجود حساسیت ها و کری خوانی های جذاب پیش بینی می کنم بازی پر گلی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رقابت های لیگ قهرمانان ایران پرسپولیس آسیا عنوان قهرمانی فوتبال اصفهان بازی لیگ برتر پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی سیدجلال سپاهان مدافع جلال اکبری فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش همشهری آنلاین، شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

کد خبر 846649 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • به پرگل‌ترین بازی فصل خوش‌آمدید! (عکس)
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل