Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:34:06 GMT

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۳۴۶

حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران در مسجدالاقصی

به گزارش «تابناک» به نقلاز ایرنا از المیادین، نظامیان صهیونیست درهای مسجدالاقصی را بستند و به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، دستکم ۱۴ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست در داخل صحن مسجد الاقصی زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست با ورود به صحن‌های مسجد الاقصی اقدام به شلیک بمب‌های صوتی و گاز اشک آور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسجدالاقصی امروز جمعه شاهد حضور ده ها هزار نماز گزار فلسطینی بود، نمازگزاران همچنین با برگزاری راهپیمایی و تجمع‌هایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی اعتراض کردند و شعارهایی در حمایت از گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی حماس و «محمد الضیف» فرمانده این گروه مبارز فلسطینی سر دادند.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین اسرائیل فلسطین مسجدالاقصی نمازگزاران نظامیان صهیونیست نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین نظامیان صهیونیست مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس الاخباریه، شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست از صبح امروز تعرض به مسجد الاقصی به مناسبت عید یهودی پسح را آغاز کردند.

بنابر اعلام منابع محلی، از صبح امروز تا این لحظه ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

امروز اولین روز عید پسح است و به نظر می رسد تعرضات صهیونیست ها در روزهای آینده نیز ادامه یابد.

در تعرضات امروز یهودا گلیک خاخام افراط گرای صهیونیست نیز مشارکت داشت. این در حالی است که گروه‌های فلسطینی در روزهای اخیر با صدور بیانیه هایی از مردم فلسطین خواسته اند که در راستای تقابل با تعرضات صهیونیست‌ها و مراسم های آنها در اعیاد یهودی در زمینه آوردن قربانی به صحن مسجدالاقصی، به طور حداکثری در این مسجد شریف حضور داشته باشند.

کد خبر 6086401 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیل از ورود فلسطینی‌ها به مسجد الاقصی
  • فیلم| ممانعت پلیس رژیم اسرائیلی از ورود فلسطینی ها به مسجد الاقصی