Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:14:54 GMT

تابع تصمیمات کادر فنی کشتی هستم/ فقط به المپیک می‌اندیشم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۳۵۱

تابع تصمیمات کادر فنی کشتی هستم/ فقط به المپیک می‌اندیشم

به گزارش خبرنگار مهر، یونس امامی به عنوان ملی پوش وزن ۷۴ کیلوگرم به رقابتهای گزینشی قزاقستان اعزام شد و توانست با اقتدار، سهمیه المپیک را کسب کند. هر چند او موفق به کسب سهمیه المپیک شد، اما هنوز برای تصاحب دوبنده تیم ملی در این آوردگاه بزرگ، چشم انتظار لیست نهایی کادر فنی است.

امامی که بعد از فراز و نشیب فراوان در خصوص انتخاب وزن اصلی در تیم ملی، نهایتاً به وزن ۷۴ کیلوگرم آمد و به اردوی تیم ملی دعوت شد، معتقد است هر تصمیمی کادر فنی بگیرد، تابع آن است و تمام تلاش خود را برای حضور در المپیک به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد مدتی است همراه با دیگر مدعیان این وزن یعنی مصطفی حسین خانی، جمال عبادی، محمدصادق فیروزپور و امیرحسین حسینی در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است تا در پایان، یک نفر از سوی کادر به عنوان ملی پوش المپیکی انتخاب و معرفی شود.

در همین راستا یونس امامی در حاشیه تمرینات اردوی تیم ملی به خبرنگار مهر اظهار داشت: مدتهاست تمام تمرکزم روی کار خودم است و در وهله اول تلاش کردم تا سهمیه المپیک بگیرم که خوشبختانه موفق عمل کردم. برای رسیدن به هدفم باید تلاش کنم تا به ترکیب نفرات المپیکی وارد شوم و سپس با تمام توان در توکیو به میدان بروم. البته همچنان تابع تصمیمات کادر فنی هستم. به هر حال فقط به المپیک می‌اندیشم و تمام تمرکزم برای رسیدن به این هدف بزرگ است.

وی به مسیر پر فراز و نشیب خود تا رسیدن به وزن دلخواه گفت: بعد از اینکه از رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان برگشتیم، قرار بر این بود که به وزن بالاتر بروم، اما بازی‌های المپیک به دلیل کرونا به تعویق افتاد. سپس بحث برگزاری رقابتهای جهانی به میان آمد که من هم در انتخابی تیم ملی برای این رقابت‌ها در وزن ۷۰ کیلو کشتی گرفتم اما این رقابت‌ها هم لغو شد. به هر حال از آن زمان فقط به وزن ۷۴ کیلوگرم تمرکز کردم که خوشبختانه توانستم با حضور در این وزن، نمایش قابل قبولی هم داشته باشم.

امامی از حسین خانی به عنوان سخت‌ترین رقیب داخلی اش نام برد و گفت: برای او احترام زیادی قائلم و از نظر سنی پیشکسوت من است. هر تصمیمی که کادرفنی بگیرد، بی چون و چرا به آن احترام می‌گذارم. البته با توجه به آمادگی جسمی و روحی و همچنین تمرینات خوبی که پشت سر می‌گذاریم تا حد زیادی مطمئنم در صورت حضور در المپیک بتوانم روی سکو بروم.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد قرار است برخی از آزادکاران منتخب بزودی راهی تورنمنت لهستان شوند که یونس امامی هم یک. از آزادکاران اعزامی است. بر این اساس رقابت‌های بین المللی جام زیلکوفسکی لهستان طی روزهای ۱۸ تا ۱۹ خردادماه در شهر ورشو برگزار می‌شود که ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی و مصطفی حسین خانی
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی
۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع و امین طاهری
سرمربی: غلامرضا محمدی
مربیان: ابراهیم مهربان- حسن طهماسبی

کد خبر 5204626 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: یونس امامی کشتی آزاد تورنمنت بين المللي تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی کشتی آزاد شمشیر بازی تیم ملی فوتبال ایران قایقرانی الهلال عربستان باشگاه پرسپولیس وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم قهرمان ایران گفت که کشتی در المپیک کار سختی دارد و اگر یک طلا بگیرد شاهکار کرده است. او همچنین در مورد مصاحبه‌اش با پیمان یوسفی که به حاشیه کشیده شد، گفت: به من قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند ولی چیز دیگری عمل کردند اما با این وجود ناراحت نیستم.

دریافت 65 MB

       

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس