Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:55:52 GMT

سیل و تگرگ آذربایجان شرقی را فرا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۳۸۹

سیل و تگرگ آذربایجان شرقی را فرا گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بارش باران همراه با تگرگ، برخی از خیابان های تبریز را مسدود کرد و موجب فرو رفتن برخی از خودروها در سیلاب و گل و لای شد.

بارش باران موجب شد که ارتفاع آب جمع شده در زیرگذر میدان فهمیده تبریز به بیش از یک متر برسد و خودروها در آن گیر بیفتند؛ این اتفاق بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و تصاویر آن بین کاربران دست به دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطقی از تبریز از قبیل باغمیشه و مناطق پیرامونی ائل گلی نیز عصر امروز شاهد بارش تگرگ بود؛ بارش تگرگ به اندازه ای بود که تا ساعتی بعد نیز بر روی زمین باقی ماند.

جمع شدن حجم انبوهی از آب در زیرگذر میدان بزرگ فهمیده تبریز، علاوه بر نیروهای شهرداری، نیروهای آتش نشانی و هلال احمر را وارد میدان کرد.

بارش شدید باران، امروز معابر ملکان را هم زیر آب برد و در شهر سیلاب به راه انداخت و در بخش مهربان سراب هم تگرگ به محصولات کشاورزان خسارت زد.

هریسی ها هم شاهد بارش شدید باران و تگرگ و سیلاب بودند.

کارشناسان اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی درباره بارش شدید باران و تگرگ و سیلابی شدن معابر در مناطق مختلف استان تا ۲ روز آینده هشدار داده اند.

سیلاب در آذربایجان شرقی خسارت جانی نداشت

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: بارش باران سیل آسا و تگرگ در مناطق مختلف استان خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشته است.

محمدباقر هنربر در گفتگو با ایرنا افزود: بارش شدید باران و تگرگ عصر امروز در استان باعث آب گرفتگی خیابان‌ها و میدانهای شهرها شد و به لوازم منزل و خودروهای برخی شهروندان خسارت زد.
وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر و آتش نشانی برای تخلیه آب منازل و معابر تلاش می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین آذربایجان شرقی تبریز سیل آب گرفتگی تگرگ نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 دعای روز بیست و چهارم رمضان روز قدس فطریه نشست وین بارش شدید باران آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد

دریافت 13 MB کد خبر 6088133

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش شدید باران و تگرگ در زاهدان
  • بارش شدید باران و تگرگ در بندرخمیر
  • بارش شدید باران سبب آب‌ گرفتگی در برخی معابر شیراز شد
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • بارش باران شدید باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شهر زرند شد
  • ورود سیلاب به بخشی از شهر زرند/قطع برق و آبگرفتگی معابر
  • آبگرفتگی در معابر اهر بر اثر بارش باران و تگرگ + فیلم
  • بارش شدید باران و تگرگ در شهر کرمانشاه
  • بارش شدید بهاری باران و تگرگ در شهرستان اهر