Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه به مشهد سفر کرد و در نشست مسوولان کمیته های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی حضور یافت.
دکتر فریدون نوحی در این نشست گفت: استان خراسان رضوی در کنترل کرونا نسبت به سایر استانها، شرایط مطلوب و موفقی داشته است.
وی افزود: ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان رضوی، ستاد فعال و پویاست و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در موج چهارم شیوع کرونا با اجرای برنامه های مشخص و اتخاذ تمهیدات لازم در مقابله با این ویروس عملکرد موفق داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مجموعه اقدامات این دانشگاه موجب شده است ضمن خدمات رسانی مطلوب به بیماران، میزان مرگ و میر نیز کاهش یابد.
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز روز دوشنبه ۱۳ اردیبهست ماه در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان‌رضوی شرکت کرد.
عباس قبادی در این نشست گفت: برخی واحدهای صنعتی خراسان رضوی برای ادامه فعالیت، نیاز به روغن، شکر خام و شکر سفید دارند که بر همین اساس سهمیه ویژه‌ای به این استان اختصاص داده می‌شود.
وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی چه در ایام پایانی سال گذشته و چه در ماه مبارک رمضان امسال در ارتباط با تنظیم بازار استان انجام شده است و در زمینه ذخیره‌سازی برخی کالاها مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز نیز تصمیم گرفته شد از محل دام موجودی استان این اقدام انجام شود. 
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین با توجه به گزارش مازاد تولید تخم مرغ در استان قرار بر این شد بعد از تنظیم بازار استان بخشی از این تخم مرغ توسط پشتیبانی امور دام خریداری و ذخیره شود و بخشی دیگر هم به عنوان کالای صادراتی به کشورهای هدف صادر گردد که اختیار آن بر عهده استان است.
وی گفت: برخی مصوباتی که امروز در استان به تصویب رسید باید در کارگروه تنظیم بازار کشور نیز مورد تصویب قرار گیرد، با این حال امیدواریم با تلاش و همتی که در مجموعه مدیران ارشد استان وجود دارد این اقدام به نتیجه برسد.

برچسب‌ها مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشهد وزارت صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور خراسان رضوی تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود

آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این کاهش نسبی دما به دلیل ورود یک سامانه بارشی است که اوایل هفته آینده استان را فرا می‌گیرد.

او افزود: هم اکنون کاهش دما از نیمه شمالی خراسان رضوی آغاز شده است و از عصر امروز دیگر نقاط را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و تا پایان هفته دمای هوا نسبت به امروز بین سه تا هفت درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: افزایش شدت وزش باد در نواحی بادخیز و بارش‌های رگباری در ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی استان است که تا پایان هفته در استان وجود خواهد داشت.

رضایی پور بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان با ۹ و سرخس با ۳۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۶ تا ۳۰ درجه را به ثبت رسانده است.

او تصریح کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۳ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • شایع‌ترین بیماریهای متقاضیان حج تمتع خراسان رضوی فشارخون و دیابت است
  • فشارخون و دیابت، بیماری شایع متقاضیان حج تمتع
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی