Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروزه سیدمهدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این فدراسیون برگزاری کلاس اختصاصی (آماتوری) زنان در تمامی رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی است.  با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، به ویژه در بخش بانوان با ریزش چشمگیری مواجه بودیم، لازم است شرایطی را فراهم کنیم که چه در سطوح همگانی و آماتوری و چه در سطوح حرفه‌ای و قهرمانی، ورزشکاران بیشتری را جذب و از همه مهم‌تر، آنها را حفظ و بستری را فراهم کنیم که این ورزشکاران بتوانند روز به روز پیشرفت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با شیوع همه‌گیری کرونا، از بسیاری از برنامه‌ها عقب افتادیم و تنها امکان فعالیت در حوزه آموزش فراهم بود، اما امسال با تاکید وزارت ورزش و جوانان، باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در این رشته، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده کنیم تا برنامه‌های خود را در حوزه‌های همگانی، حرفه‌ای و آموزشی از سر بگیریم.

سیدمهدی با اشاره به تعیین مسئول بانوان برای هر یک از کمیته‌های تخصصی فدراسیون، ادامه داد: زنان ظرفیت بسیار بالایی دارند و انتصاب مسئولان بانوان برای کمیته‌های تخصصی، به ما کمک می‌کند که از این توان استفاده کنیم. این اقدام، به نوعی احیای تصمیمی است که سال گذشته اتخاذ شد و در آن زمان با تعیین نواب روسای بانوان برای کمیته‌های تخصصی، جان تازه‌ای به این کمیته‌ها بخشیده شد و همانطور که همواره در فعالیت‌های اجرایی، زنان به خوبی و پا به پای آقایان کار کرده‌اند، در اینجا نیز شرایط به همان گونه است و می‌خواهیم از توان بالای بانوان به نحو احسن استفاده کنیم.

وی در پایان در رابطه با برخی تصورات اشتباه در خصوص حضور زنان در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: زنان به خوبی از پس این رشته بر می‌آیند و سابقه بانوان ورزشکار در تاریخ رشته موتورسواری و اتومبیلرانی گویای این است که این عقیده درست نیست.

سید مهدی تصریح کرد:  بانوان علاقه‌مند به موتورسواری و اتومبیلرانی که تاکنون به هر دلیلی به آن ورود نکرده‌اند،   می‌توانند وارد این رشه شوند و  با خیال راحت پیگیر ذوق و علاقه شان شوند.

به گزارش ایرنا، سال ۹۵ وزارت ورزش و جوانان مجوز راه‌اندازی موتورسواری و اتومبیلرانی بانوان را صادر کرد و بانوان علاقه‌مند به این ۲ رشته توانستند فعالیت خود را آغاز کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اختصاصی ایرنا فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی فرمول یک وزارت ورزش و جوانان موتورسواری و اتومبیلرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم

به گزالرش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این تجمع که امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد بانوان اصفهانی در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


خانم ملا باشی در این مراسم ترجمه شعر شاعر لنجانی که شب گذشته در حضور رهبر قرائت کرده بود را قرائت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • زهرا شجاعی؛ زنی با ادبیات زنان و بانوان نه خواهران یا متعلقه‌ها
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • سلامت: فوتبالی نه ولی تراکتوری‌ام
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!