Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۴۳ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲۸۵ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند که نشان دهنده وضعیت نامناسب بیماران مبتلاست.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و ۳۰۱ نفر رسید که از این تعداد نیز ۵۵۱ نفر مشکوک و ۷۵۰ نفر مبتلای قطعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از بستری بودن ۲۴۰ نفر در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان خبر داد و بیان کرد: از این تعداد نیز ۵۶ نفر با استفاده از ونتیلاتور تنفس می کنند.

آقاپور ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۲۴ نفر ازجمله هشت نفر در ارومیه و پنج نفر در میاندوآب بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در استان به چهارهزار و ۳۱۳ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۱۵۸ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲.۷ درصد آنان جان خود را از دست داده اند.

نسبت فوت شدگان به مبتلایان در آذربایجان غربی بهتر از متوسط کشوری است؛ این رقم در کشور ۲.۸ درصد است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ارومیه آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه محدودیت های کرونا اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز؛ فردا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات تعمیرات وجابجایی شبکه گاز رسانی ،جریان گاز مشترکین واقع در خیابانهای آزادگان 2-بلوار عدالت-محله حصار و کوچه های منشعب از ساعت 8 صبح روزچهارشنبه 5/3/1403 به مدت 12 ساعت قطع خواهد شد.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.
پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • تأکید بر تأسیس هنرستانهای جوار صنعت در آذربایجان‌غربی
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته