Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره انجمن خوراک دام با اشاره به اینکه به دنبال افزایش نرخ مصوب نهاده های دامی، افزایش قیمت محصولات پروتئینی امری بدیهی است، گفت: تخصیص ارز به نهاده های دامی قطره چکانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید موافق قدیری با اشاره به افزایش نرخ مصوب نهاده‌های دامی گفت: قیمت هر کیلوگرم کنجاله سویا ۳۴۰۰ تومان، جو ۱,۸۰۰ تومان و ذرت نیز ۱,۹۰۰ تومان تعیین شده و بر این اساس طبیعتاً قیمت خوراک آماده و محصولات پروتئینی نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم ذرت نسبت به سال ۹۹؛ ۱۱.۷ درصد، سویا ۶ درصد، کرایه حمل ۳۵ درصد، دستمزدها ۴۲ درصد و ریز مغذی‌ها ۲۶ درصد رشد داشته است.   قدیری ادامه داد: بنابراین متوسط افزایش قیمت خوراک مرغ گوشتی نسبت به قیمت مصوب سال ٩٩ باید حدود ٢۶ درصد و متوسط افزایش قیمت خوراک مرغ تخمگذار نسبت به مصوب سال ٩٩ حدود ٢۵ درصد باشد.   وی تاکید کرد: علاوه بر این افزایش قیمت محصولات پروتئینی همچون شیر، گوشت مرغ و تخم مرغ نیز امر بدیهی است و به نظر می‌رسد در این زمینه با افزایش قیمت مواجه باشیم.   این فعال بخش خصوصی درباره آخرین وضعیت تخصیص ارز نهاده‌های دامی نیز گفت: تخصیص ارز به نهاده‌های مانده در گمرکات قطره چکانی است که این در شرایط حساس فعلی امر مطلوبی نیست و احتمال دارد در آینده ما را با مشکل مواجه کند.   انتهای پیام   منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: نهاده های دامی افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، مهدی نیلفروش اظهار کرد: درسال ۱۴۰۲ این اداره کل در راستای حمایت از تولیدکنندگان دام و طیور استان اصفهان، اقدام به توزیع انواع نهاده های مدت دار در سطح استان اصفهان نمود.

وی اضافه کرد: درطی سال ۱۴۰۲ با توزیع مدت دار هشت ماهه ۱۳۷ هزار و ۴۹۸ تن ذرت دامی، توزیع مدت دار ۶ ماهه ۹۰ هزار و ۳۳۸ تن جو دامی و توزیع مدت دار دو ماهه ۶ هزار و ۲۲۲ تن کنجاله سویا، در مجموع ارزش نهاده های تحویل شده به تولیدکنندگان دام و طیور استان به صورت مدت دار به رقم بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسید.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان تاکید کرد: در راستای تامین و تحویل نهاده های مورد اشاره علاوه بر استفاده از انبارهای استان از محل ذخایر استان های همدان،کردستان، گیلان، آذربایجان غربی و فارس نهاده هایی به استان وارد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با توجه به میزان و نحوه تحویل نهاده های مورد اشاره به تولید کنندگان دام استان، شرایط مناسبی را در سال ۱۴۰۳ در تولید گوشت قرمز به عنوان استان پیشرو داشته باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894612

دیگر خبرها

  • جلوگیری از فاسد شدن ۲۷ هزار تن نهاده های دامی در ایلام
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • توزیع ۲۶۸ هزارتن نهاده دامی در استان اصفهان
  • اصلاح قیمت خریدتضمینی گندم ضرورتی اجتناب ناپذیر است
  • چرا حمله ایران به اسرائیل اجتناب ناپذیر بود؟
  • علت افزایش قیمت گوشت مشخص شد
  • موسویان سفیر سابق ایران در آلمان: جنگ منطقه‌ای اجتناب ناپذیر است
  • سفیر سابق ایران در آلمان: با ادامه حملات اسرائیل، جنگ منطقه‌ای اجتناب ناپذیر است
  • سفیر سابق ایران در آلمان: جنگ منطقه‌ای اجتناب ناپذیر است
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان