Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:15:30 GMT

اجرای دو رزمایش کمک مومنانه در زرندیه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۶۰۰

اجرای دو رزمایش کمک مومنانه در زرندیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به همت خیرین و مردم شهرستان زرندیه، آستان قدس رضوی و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در شهرستان زرندیه انجام شد.

حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، آستان قدس رضوی و خیرین شهرستان سومین و چهارمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی انفاق مومنانه همزمان با روز جهانی قدس و در نماز عبادی، سیاسی جمعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام ابراهیمی افزود: سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی انفاق مومنانه شامل ۲۰۰ بسته معیشتی و چهارمین مرحله هم ۵۰۰ بسته معیشتی است که توزیع این ۷۰۰ بسته در روز قدس آغاز شد.

او با اشاره به اینکه در مرحله اول و دوم توزیع بسته‌های معیشتی انفاق مومنانه شامل هزار بسته معیشتی بود که اجرا شد اضافه کرد: لازم میدانم ازهمه خیرین شهرستان مردم خوب و متدین ولایتمدار شهرستان زرندیه و عزیزان خدمتگزار مردم در آستان قدس امام رضا علیه السلام و کمیته امداد تشکر کنم و انشالله خداوند از همه عزیزان قبول بفرماید.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک های مردمی کمک مومنانه شهرستان زرندیه شهرستان زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی یک میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام در شهرستان زرندیه

علی نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: سال گذشته نظارت لازم بر ورود و خروج ۳۵۱۲ محموله فرآورده‌های دامی اعم از گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، خوراک و مکمل دام و طیور توسط بازرسین اداره کل دامپزشکی استان مرکزی صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نوبت واکسیناسیون در جمعیت دام‌های سبک و سنگین این شهرستان به صورت رایگان علیه بیماری‌های مختلف دامی از جمله تب برفکی، شاربن، ppr ، تب مالت، آبله و لمپی اسکین ایمن سازی شده است.

رئیس اداره دامپزشکی زرندیه گفت: در این بازه زمانی تا کنون بالغ بر ۱۰۹ هزار رأس دام سبک و سنگین را به منظور پایش بیماری‌های مختلف دامی مورد آزمایش و تست قرار گرفته است.

نقیبی افزود: سال گذشته ۵۱۵۴ بازدید از مراکز تولید، بسته بندی، و عرضه فرآورده‌های خام دامی و رستوران‌ها توسط کارشناسان دامپزشکی این شهرستان انجام گرفته که در این بازدیدها ۲ هزار و ۱۴ کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف به دلیل مشکلات میکروبی و بهداشتی شناسایی و از چرخه مصرف خارج شده است.

رئیس اداره دامپزشکی زرندیه ادامه داد: همچنین در این مدت، نظارت‌های لازم بر ۲۳ شرکت تولید دارو، کارخانجات تولید خوراک دام و طیور و مکمل طیور توسط همکاران ما در دامپزشکی این شهرستان انجام گرفته است.

نقیبی بیان کرد: در این مدت مجوز جوجه ریزی برای ۲ ملیون و ۸۳۸ هزار قطعه جوجه گوشتی، ۱۵۵ هزار قطعه جوجه تخمگذار، ۹۳ هزار و ۹۹۶ قطعه جوجه مرغ مادر و ۲۵۴ هزار قطعه پولت تخم گذار در اداره کل دامپزشکی استان مرکزی صادر شده است.

وی گفت: در راستای مقابله با بیماری‌های طیور همچنین بیش از ۳۳ هزار قطعه طیور بومی این منطقه توسط اکیپ‌های واکسیناسیون دامپزشکی زرندیه ایمن سازی شده و ۱ هزار و ۷۹۹ مورد نمونه برداری جهت انجام آزمایشات مربوطه انجام گرفته است.

کد خبر 6078031

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • ایمن سازی یک میلیون و ۷۰۰ هزار راس دام در شهرستان زرندیه
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • مشارکت ۳۱۳ میلیارد تومانی خیران هرمزگان در پویش اطعام مهدوی
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر