Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قانون بودجه سال جاری و بخشنامه بانک مرکزی، به منظور تشویق و ترویج ازدواج جوانان، تشکیل و تحکیم بنیان خانواده، شعب سراسر کشور این بانک بیش از 610 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه در قالب 862 فقره درخواست متقاضیان، پرداخت کردند. 

گفتنی است، تعداد متقاضیان در صف تا 31 فروردین سال جاری، تعداد 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

259 نفر است.

پربیننده ترین گزارش عملکرد مالی بانک ملت منتهی به پایان اسفند ۹۹ گامی بزرگ برای صادرات با ارزش افزوده بالا در فولاد کاوه جنوب کیش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعب خرم آباد، ضمن بیان نکات مهم در خصوص برنامه های سال جدید،تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد را دستاورد ارزنده بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی عنوان نمود.

تهران-ایسنا- محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید مدیریت شعب استان لرستان و شعب مرکزی و علوی خرم آباد، ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: شعار ابلاغی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردمی بسیار مدبرانه و هوشمندانه می باشد، بانک توسعه تعاون به مسئولیت ها و ماموریت های خود برای اجرای این شعار و به نوعی فرمان راهبردی واقف است و بر همین اساس راهبرد ها و برنامه عملیاتی را تنظیم می کند.

وی افزود: نقش آفرینی بانکها در مسیر حمایت از تولید و اشتغال بسیار مهم است، دولت و دستگاه های اجرایی نیز باید با رفع موانع کسب و کار بنگاههای اقتصادی و تسهیل فرآیندهای تولیدی زمینه مشارکت‌ مردم را در فعالیت های اقتصادی فراهم نمایند.
شیخ حسینی تصریح نمود: تعاون ظرفیت و نقش بسزایی برای تحقق شعار ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب دارد، اتحادیه ها، شرکت های تعاونی و تعاونگران از مصادیق مشارکت مردم در عرصه فعالیت های اقتصادی و تولید هستند ، بانک توسعه تعاون نیز برنامه های متنوع خود را در رابطه با حمایت از بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد ، با راهبری معاون تعاون وزارتخانه به اجرا در می آورد.


این مقام بانکی با تبیین عملکرد بانک در سال گذشته گفت: رفع کامل ناترازی بانک توسعه تعاون در سال گذشته موجب تراز نقدینگی مثبت و همچنین سود دهی گردید و علیرغم اینکه سال ۱۴۰۲ یکی از سالهای سخت برای شبکه بانکی بود کارنامه مالی و عملیاتی بانک توسعه تعاون بسیار درخشان بود و ضمن بهبود چشمگیر در تحقق شاخص های عملکردی مانند کاهش نسبت مطالبات غیرجاری، سوددهی، نسبت های مالی ، نقدینگی و پرداخت تسهیلات رکورد های بانک شکسته شد ، با تداوم این روند در سال جاری شاهد جهش عملکرد بانک خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: کاهش شاخص npl تا سطح ۳.۵ درصد در پایان سال گذشته محقق گردید و این شاخص دستاوردی ارزنده و کم نظیر در سطح شبکه بانکی است. بانک توسعه تعاون تمامی تکالیف را در حوزه اعتبارات و تسهیلات حمایتی، قرض الحسنه و همچنین ارائه خدمات تامین مالی از طریق ابزارهای نوین را به خوبی اجرایی نمود.
شیخ حسینی یادآور گردید: وصول بموقع و تجهیز منابع با هدف پرداخت تسهیلات و حمایت از تعاونی ها و بخش تولید در سال جاری در راس برنامه های عملیاتی واحدهای اجرایی قرار دارد، برای تقویت نقش توسعه ای بانک کماکان بر ارتقای این سه شاخص تاکید می ورزیم.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: آرزوی سلامتی و موفقیت همکاران در زمینه های زندگی و شغلی در سال ۱۴۰۳ را داریم، ماه مبارک رمضان فرصت مهم خودسازی و تزکیه نفس است، آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران را داریم.


در این بازدیدها که با حضور صیاد رحمانپور مدیر امور استانها و شعب، سید مسعود هاشمی نژاد مدیر شعب استان لرستان، فتحی بیرانوند و فرجی معاونین استان همراه بود، روسای شعب مرکزی و علوی خرم آباد درباره عملکرد سال پیشین و برنامه های پیش رو مطالبی را مطرح نمودند.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد