Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهاندیده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  جشنواره تعاونی‌های برتر در سال جاری با امکان بهنگام سازی اطلاعات شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و اتاق تعاون با رویکرد "رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونی ها" با استفاده از سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون برگزار می شود.

وی بیان داشت: شرکت های تعاونی‌ برای ورود به این رقابت و شرکت در جشنواره می‌بایست از امروز 18 اردیبهشت به مدت یک ماه،  اطلاعات کامل تعاونی خود و سایر مشخصات مربوطه را در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون به نشانی  https://taavoni.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir  ثبت یا بهنگام سازی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۹ تا ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مسستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار خواهند بود.
جهاندیده گفت: پس از انجام مراحل ثبت، بهنگام سازی و تکمیل پرسشنامه اختصاصی، فرایند صحت سنجی مدارک و مستندات و فعالیت تعاونی های کسب کننده بالاترین امتیاز در گرایش های گوناکون توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: ثبت و بهنگام سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت های مالی و گزارش های حسابرسی تعاونی از سال 96 تا 99 و به روز آوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: تمامی مشوق ها و جوایز ویژه تعاونی های برتر اعطا شده در سال 1399 نظیر ( لوح سپاس و دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی، تسهیلات با نرخ ترجیهی، اعطای کارت شناسایی ویژه تعاونی های برتر و ...)  در سال 1400 با افزایش کمیت و بهبود کیفیت برای تعاونگران برگزیده شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر اعمال خواهد شد.
جهاندیده تصریح کرد: مراسم تجلیل و تکریم از تعاونی های برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (13 تا 20 شهریور) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان جشنواره تعاونی رفاه اجتماعی تعاونی های برتر بهنگام سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، برق ۲۸ روستا تا این لحظه پایدار شد.
رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، ادامه داد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برقدار خواهند شد.
وی تصریح کرد: نبود راه دسترسی، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های کارکنان این شرکت در شرایط بحرانی است.
رئیسی افزود: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال