Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@05:04:09 GMT

کتاب مرد میدان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۲۹۸۹۶

کتاب مرد میدان منتشر شد

به اهتمام انتشارات بنام وابسته به موسسه فرهنگی میرداماد، کتاب مرد میدان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، کتاب داستان کوتاه مرد میدان با یادی از سردار حاج قاسم سلیمانی، نوشته شکیبا عباسی شاهکوه توسط انتشارات بنام وابسته به موسسه فرهنگی میرداماد منتشر شد.

 

این کتاب که یک داستان کوتاه برای رده سنی نوجوانان است به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط نویسنده نوجوان و 15 ساله گرگانی نوشته شده و نشر بنام آن را چاپ و منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کتاب در قطع خشتی و 48 صفحه انتشار یافته است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب مرد میدان موسسه فرهنگی میرداماد انتشار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۲۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات آلکسی ناوالنی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، آلکسی ناوالنی سیاستمدار اپوزیسیون روسی که ماه فوریه در زندان درگذشت، زندگینامه خود را تکمیل کرده بود و این کتاب اواخر امسال منتشر خواهد شد.

پنگوئن رندوم هاوس ناشراعلام کرده است که خاطرات الکسی ناوالنی، سیاستمدار فقید روسی، پاییز امسال منتشر می‌شود.

ناوالنی که رهبر اپوزیسیون روسیه بود، نوشتن کتاب خود را با عنوان «میهن پرست»، اندکی پس از مسمومیتش در سال ۲۰۲۰ آغاز کرد. او این کتاب را پیش از مرگ در زندان در سال ۲۰۲۴، با دیکته کردن برخی قسمت‌ها، تکمیل کرد.

بیوه او، یولیا ناوالنایا، با ویراستاران کار کرده تا کتاب را به چاپ برساند. او آن را به عنوان یادبودی از زندگی الکسی و تعهد تزلزل ناپذیر او به مبارزه‌ای که همه چیز، از جمله زندگی‌اش را برای آن فدا کرد، خوانده و گفته امیدوار است که خوانندگان مردی را که او عمیقاً دوستش داشت، بشناسند؛ مردی با صداقت عمیق و شجاعت تسلیم ناپذیر.

«پاتریوت» یا «میهن پرست» تنها خاطرات ناوالنی است و زندگی اولیه او تا ازدواج، حرفه سیاسی و فعالیت‌های او را دربرمی‌گیرد. ناوالنی که کار خود را به عنوان وکیل آغاز کرد، به شناخته شده‌ترین منتقد ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بدل شد و با ایجاد بنیاد مبارزه با فساد، جایزه ساخاروف اتحادیه اروپا را برای «افراد، گروه‌ها و سازمان‌هایی که سهم برجسته‌ای در حفاظت از آزادی اندیشه داشته‌اند» در سال ۲۰۲۱ دریافت کرد.

در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ ناوالنی به دلیل اختلاس محکومیت‌های تعلیقی دریافت کرد و خود آن را تلاشی برای خنثی کردن جاه‌طلبی‌های سیاسی‌اش خواند. او در انتخابات شهرداری مسکو در سال ۲۰۱۳ شرکت کرد و با ۲۷ درصد آرا رتبه دوم را کسب کرد، اما از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸ منع شد. وی آگوست ۲۰۲۰ با یک داروی اعصاب دچار مسمومیت شدید و در بیمارستانی در برلین بستری شد. سال ۲۰۲۱ او به روسیه بازگشت و به اتهام نقض شرایط آزادی مشروط در آلمان بازداشت و به ۹ سال حبس در یک زندان کیفری با حداکثر میزان امنیتی محکوم شد. او آگوست ۲۰۲۳ به ۱۹ سال زندان دیگر محکوم شد و ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ در ۴۷ سالگی درگذشت.

«میهن پرست» ۲۲ اکتبر توسط «وینتیج» در بریتانیا و «ناپف» در آمریکا منتشر خواهد شد.

کد خبر 6075836

دیگر خبرها

  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • اللهیار صیادمنش با مدل موی جدید کنار همسرش + عکس
  • چگونه کتاب‌های انتشارات تیمورزاده را خریداری کنیم؟
  • «چامه» بهاری ویژه فیض شریفی
  • کتاب «مقاله علمی – ترویجی» منتشر شد
  • خاطرات آلکسی ناوالنی منتشر می‌شود