Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:04:45 GMT

۱۰ هزار معلم درچهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۰۳۲

۱۰ هزار معلم درچهارمحال و بختیاری فعالیت می کنند

فرحناز قائد امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۱۰ هزار معلم در چهارمحال و بختیاری فعالت می‌کنند، اظهار داشت: معلمان با بهره گیری از فضای مجازی آموزش را فعال نگاه داشتند و نقش مهمی در ارتقای آموزشی دانش آموزان داشتند.

وی عنوان کرد: با بررسی‌های انجام شده ۱۳ فرهنگی به‌عنوان معلم نمونه در استان انتخاب و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری امتحانات مدارس عنوان کرد: امتحانات پایه نهم و دوازدهم به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: برگزار امتحانات نهایی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تابع ستاد مقابله کرونا هستیم.

کد خبر 5206632

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا روز قدس شب قدر روز جهانی قدس کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری