Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@19:30:31 GMT

کمک مومنانه| طبخ و توزیع ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در اصلاندوز

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۰۰۹۱

کمک مومنانه| طبخ و توزیع ۲۵۰۰ پرس غذای گرم در اصلاندوز

حسین حسین‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اصلاندوز اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین خانواده‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای ادامه رزمایش کمک مومنانه و نیز پویش «یک سفره نور» انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه عشایری ادامه داد: همچنین این کار نیک به‌منظور تکریم خانواده‌های کم‌درآمد جامعه و با مشارکت سپاه ناحیه عشایری، اداره کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد علوی، دفتر امام جمعه و خیرین صورت پذیرفت.

حسین‌زاده بیان کرد: از خیرین و افراد توانمند شهرستان اصلاندوز درخواست می‌کنیم برای کمک به افراد نیازمند و کم‌درآمد شهرستان، سپاه ناحیه عشایری را در این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد اردبیل ویروس کرونا حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، گفت: در سال گذشته ۴ هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان استان ایجاد شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد عرب امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: 4 هزار و 12 طرح خوداشتغالی، مشاغل خانگی و پیمانکاری ویژه نیازمندان اجرا شده که برای 4 هزار و 235 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و مشارکت این افراد در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده‌ها، طرح‌های مشاغل خانگی و خود اشتغالی در استان اجرا شد که در این راستا 4 هزار و 761 میلیارد ریال از منابع امدادی و بانکی پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته‌ امداد امام‌خمینی(ره) خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 892 طرح در روستا و 2 هزار و 120 طرح در شهر اجرا شده است.

عرب با بیان اینکه توانمندسازی اقتصادی خانواده‌های تحت‌ حمایت یکی از مهمترین رویکردهای این نهاد است افزود: یک هزار و 496 طرح توسط زنان و 2 هزار و 516 طرح توسط آقایان در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/ 252/

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۰ توزیع مشترک جهیزیه در کرمان توسط کمیته امداد و ارتش
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس