Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اتابک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  با توجه به اینکه وضعیت کرونایی شهرستان گچساران از  قرمز به نارنجی تبدیل شده  است  در این راستا گروه مشاغلی که در رسته گروه شغلی 2 قرار دارند  از امروز  مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: گروه‌های شغلی ۱ و ۲ از امروز  ۱۸ اردیبهشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت و گروه‌های شغلی ۳ و ۴ همچنان تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گچساران اذعان کرد: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت گروه های شغلی3و4 همچنان در شهرهای قرمز و نارنجی تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ممنوع است.

 اتابک با اشاره به مشاغلی که در گروه 2 قرار دارند و فعالیت آنها از امروز مجاز است، گفت: مشاغل گروه دوم شامل بوستان‌ها و مراکز تفریحی، پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش، فروش انواع خودرو، موتور و دوچرخه؛ مراکز شماره گذاری اتومبیل؛ آرایشگاه های مردانه و زنانه؛ مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی؛ مراکز فروش فرش و موکت، کف پوش ها، لوازم خانگی، تشک، پتو و روانداز، حوله و ملحفه، پارچه، پرده، مبلمان و ملزومات مرتبط (اداری- منزل)، لوستر و چراغ، کابینت، درب و پنجره، تهویه، صنایع دستی، تزیینات داخلی ساختمان؛ مراکز فروش کادویی، اسباب بازی و سرگرمی، لوازم‌التحریر؛ ظروف (چینی، کریستال، پلاستیک، بلورجات، ملامین)، لوازم التحریر، کتاب و مجله، محصولات فرهنگی و کمک آموزشی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی و آتلیه و عکاسی و خدمات فیلمبرداری است.

 وی ادامه داد: همچنین آژانس مشاور املاک؛ مراکز تهیه، توزیع و طبخ مواد غذایی، خوراکی، ظروف یکبار مصرف؛ فروشندگان پرنده و ماهی‌های تزئینی؛ وسایل، ابزار  ملزومات شکار و صیادی؛ فروشگاه ملزومات و تجهیزات بدنسازی و ورزشی؛ فروشندگان طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، بدلیجات، ساعت، رنگ ساختمانی، صنعتی و خودرو، ظروف، صندلی، میز و سایر ملزومات کرایه‌ای؛ ابزار و یراق، قفل و لولا، فروش کالاهای دست دوم و سمساری و آموزشگاه های رانندگی از دیگر مشاغل مجاز به فعالیت از روز ۱۸ اردیبهشت به شمار می‌روند.

 انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مشاغل خودرو گچساران بازگشایی مراکز فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز