Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   حسین صفری مدیر بخش فروشگاهی نمایشگاه مجازی قرآن کریم، با اشاره به اینکه متقاضیان خرید کتاب از نمایشگاه قرآن در صورت امکان از جستجوی پیشرفته استفاده کنند، گفت: منطق جست‌وجو این است که یک کلمه را که جستجو می‌کنید، کلمات مشابه آن هم نمایش داده می‌شود، بنابراین برای اینکه جستجوی دقیق‌تری داشته باشیم، بهتر است از جست‌وجوی پیشرفته استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

معرفی سه روستای قرآنی منتخب خراسان شمالی

او با اشاره به اینکه در روز‌های ابتدایی نمایشگاه ممکن است، ایرادات جزئی وجود داشته باشد، افزود: تاکنون گلایه‌ای از سوی مخاطبان دریافت نشده است، اگر هم مشکلی وجود داشته باشد، بیشتر به نوع جست‌وجوی مخاطبان بازمی‌گردد. ضمن اینکه مرکز تماس پاسخگوی سؤالات و مشکلات احتمالی به وجود آمده برای مخاطبان خواهد بود.

صفری در پایان از فراهم شدن یک امکان برای مخاطبانی که مشکل اینترنت دارند، خبر داد و گفت: مخاطبانی که دسترسی به اینترنت ندارند یا از اینترنت ضعیفی برخوردار هستند، می‌توانند از طریق تماس با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸ اقدام به خرید کتاب مورد نظر خود کنند. ضمن اینکه هزینه ارسال کتاب نیز رایگان است.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی قرآن کریم خرید تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که با سازمان برنامه و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم مقرر شد، برنامه پیشنهادی وزارت فرهنگ در موضوع تخصیص یارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب امسال با ابعاد بسیار گسترده‌تری نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.

وی افزود: در وزارت فرهنگ سال‌های سال است که برای دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه، یارانه خرید کتاب تخصیص می‌یابد، اما امسال با برنامه‌ریزی انجام شده این طرح را توسعه خواهیم داد و مناطق محروم در این طرح دیده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های فروش برخط که در اختیارمان قرار گرفته تحول مهم برای برقراری عدالت فرهنگی صورت گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در خرید برخط این امکان فراهم شده که همزمان با تهران همه نقاط کشور شهرها و روستاها در عرض ۱۰ دقیقه می‌توانند وارد سامانه شوند و کتاب مورد نظر خود را خرید کنند و کتاب‌ها به صورت رایگان درب منزل آنها تحویل شود.

اسماعیلی عنوان کرد: هر شهروند ایرانی در دورترین نقطه در سرخس، چابهار، خرمشهر و جزیره قشم کتابی را خریداری کند کتاب به صورت رایگان درب منزل آن‌ها تحویل داده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745409

دیگر خبرها

  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • «بخوانیم و بسازیم» شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • سخنگوی نمایشگاه کتاب شعار این دوره را در صفحه شخصی اعلام کرد!
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب