Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی نبی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون با طی شدن فرایند احراز صلاحیتها در هیات های اجرایی در ۸۱ بخشداری استان، روند تایید صلاحیتها به هیات های نظارت بخش ها سپرده شده و در نهایت نتایج تایید صلاحیتها تا پایان اردیبهشت ماه به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام نتایج تایید صلاحیتها، داوطلبان ردصلاحیت شده می توانند تا مهلت مقرر قانونی اعتراض خود را به هیات های نظارت شهرستان ارسال کرده تا به آنها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: این داوطلبان برای کسب هشت هزار و ۲۷۰ کرسی شوراهای اسلامی روستایی در ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی به رقابت خواهند پرداخت همچنین ۲ هزار و ۳۳۰ روستای خراسان رضوی شورای سه نفره و بقیه روستاها که بیش از هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارند شوراهای پنج نفره خواهند داشت.

نبی پور افزود: بر خلاف دوره های گذشته که بانوان پنج درصد ثبت نام شدگان برای عضویت در شوراهای روستایی را تشکیل می دادند در این دوره حضور بانوان به ۶ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد:  از مجموع ۱۶ هزار و ۵۴۰ داوطلب ثبت نام شده، کشاورزان ۳۲ درصد، کارمندان ۶ درصد، مشاغل آزاد ۴۳ درصد و صاحبان سایر کسب و کارها نیز درصدهای دیگر را به خود اختصاص داده اند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات سراسری ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه امسال انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در پنج هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات