Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیاتی گفت: با توجه به جایگاه خاص عید فطر در خوزستان انتظار داریم شیوخ و بزرگان قبایل در کنار مدافعان سلامت باشند و از مردم بخواهند که در این وضعیت دید و بازدیدها و خریدهای عید را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز شب گذشته به منظور جلب حمایت در توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزهای منتهی به عید فطر و پرهیز از برگزاری دورهمی‌های عیدانه با تعدادی از شیوخ استان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«ولی‌الله حیاتی» در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات بزرگان قبایل در همراهی با مدافعان سلامت اظهار کرد: شرایط خوزستان از نظر شیوع کرونا در وضعیتی قرار دارد که سلامت شهروندان در معرض تهدید است.

 

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان افزود: عید فطر بزرگترین عید مسلمانان است که در خوزستان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده ولی شرایط امروز جامعه به خاطر کرونا در وضعیت خاصی قرار است.

 

وی اضافه کرد: انتظار داریم شیوخ و بزرگان قبایل در این شرایط در کنار مدافعان سلامت باشند و از مردم بخواهند که در این وضعیت دید و بازدیدها و خریدهای عید را به زمان دیگری موکول کنند، چرا حفظ سلامت شهروندان از هر موضوعی مهم‌تر است.

 

حیاتی با بیان اینکه در شرایط کنونی چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد تصریح کرد: در خوزستان ۵۵ درصد موارد ابتلا به کرونا در دورهمی‌های خانوادگی اتفاق می‌افتد.

 

وی خاطر نشان کرد: واکسیناسیون گروه‌های هدف با سرعت خوبی در استان در حال انجام است و در ماه‌های آینده نیز با تولید واکسن‌های داخلی شرایط بهتر خواهد شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ولی الله حیاتی عید فطر عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌

لازم است به منظور افزایش میزان اثربخشی مکمل‌ها، آن‌ها را در زمان مناسب مصرف کنید.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌ها ضروری است، زیرا اثربخشی ویتامین‌ها می‌تواند گاهی اوقات تحت تأثیر زمان مصرف آن‌ها قرار بگیرد؛ بعضی از ویتامین‌ها زمانی که همراه غذا یا قبل از خواب مصرف شوند، عملکرد بهتری دارند، در حالی که بعضی دیگر از ویتامین‌ها زمانی که اول صبح با آب مصرف شوند، بهتر جذب می‌شوند، در ادامه به بهترین زمان مصرف مکمل‌ها می‌پردازیم:

منیزیم

لازم است برای جذب و استفاده بهینه بدن از مکمل منیزیم، آن را قبل از خواب مصرف کنید، مصرف منیزیم قبل از خواب باعث آرامش می‌شود، کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد و به ریکاوری و آرامش عضلات نیز کمک می‌کند.

ویتامین B

توصیه شده است ویتامین B صبح هنگام با معده خالی مصرف شود، در این صورت ویتامین به بهترین شکل جذب بدن می‌شود و از عملکردهای مختلف بدن مانند تولید انرژی، متابولیسم و سلامت سیستم عصبی حمایت می‌کند.

ویتامین D3

بهترین زمان مصرف ویتامین D3 صبح‌ها پس از مصرف غذاهای حاوی چربی‌های سالم است، مصرف این ویتامین با غذاهای سرشار از چربی‌های سالم، جذب آن را افزایش می‌دهد و حداکثر اثربخشی در زمینه حمایت از عملکرد سیستم ایمنی، سلامت استخوان‌ها و سلامت کلی را تضمین می‌کند.

کلسیم

بهتر است کلسیم صبح‌ها پس از غذا مصرف شود و به صورت ایده‌آل با ویتامین D3 یا K2 برای جذب بهینه همراه شود، در این صورت سلامت استخوان‌ها و سلامت کلی ارتقا پیدا می‌کند.

روی

مکمل روی باید با معده خالی هنگام صبح یا بعدازظهر مصرف شود، البته در صورتی که مصرف آن در شرایط یادشده باعث بروز مشکلات معده می‌‎شود، می‌توان آن را پس از غذا خوردن مصرف کرد؛ اطمینان از زمان‌بندی مناسب مصرف روی می‌تواند مزایای آن را بهینه کند و مشکلات گوارشی بالقوه را به حداقل برساند.

آهن

مکمل آهن که برای تقویت استخوان‌ها و هموگلوبین خون ضروری است، باید با معده خالی قبل از غذا مصرف شود، بهترین زمان مصرف آن نیز صبح‌ها است، برخی افراد با مصرف این مکمل دچار حالت تهوع می‌شوند، بنابراین این افراد باید مکمل آهن را بعد از غذا مصرف کنند.

کد خبر 746784

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • ضرورت مصرف مکمل‌ها در زمان‌های مشخص برای بهبود جذب آن‌
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • وضعیت هولناک چاقی در بین دانش‌آموزان تهرانی
  • خرید بیش از ۱۶۰ هزار تن گندم در خوزستان